Inlägg från: IrmelinFraNorge |Visa alla inlägg
  • IrmelinFraNorge

Tilles tråd

Hei Therese. Jeg tror nok jeg vet hva du fikk i den rekomanderte sendingen. Dere fortjener det virkelig... Og vi og kunne tenkt oss å bare klemme dere masse. Men om det er en liten trøst så har vel ingen fått så mange cyberkramar som dere under den siste tiden. Dere Gode og Kjærlige.. hva kan man si til dere som ikke allerede noen andre har sagt.. Vi finns her for dere. Dere har fått en evig plass i mitt hjerte. Kram Irmelin.

Nå vet jeg endelig hva Valborg er... Det blir vel omtrent som St.Hans feiring for oss i Norge. Takk Amorella du er snill...

• IrmelinFraNorge

En stor takk til Visslan og LillemanTøsa er også på sin plass. Dere er Gode. Kram til dere.

• IrmelinFraNorge

Hei. Nå sier jeg godnatt for i kveld til dere Gode og Snille og Kjærlige og Beste. Har fått to kattunger i dag og til og med yngel i mitt akvarium så nå nå jeg være "mormor" litt for alle dyrene våre. Nesten som sirkus her nå. Fem barn, en hund, to katter og 30 fisker...Og min mann som sover på sofaen. Alikevel klarer jeg ikke la være å tenke på dere... Håper kvelden deres er flott. Kram Irmelin.
    Dere finns i mitt hjerte.
    Og Tille - du har beste plassen.

• IrmelinFraNorge

God morgen familien Kjærlighet. Håper dere har like fint vær i Sundsvall som vi har her i Bergen i Norge. Helt blå himmel. I mine tanker heter dette været Tillevær. Jeg håper dere får en fin stund i minnelunden. En fin stund der dere kan fortelle deres fantastiske sønn hva han har betydd og fremdeles betyr for veldig mange mennesker rundt i verden.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei. Nå ble jeg så glad når jeg leste siste innlegget ditt i tråden Therese. Bruke pengene på IVF.... Så flott. Eller på den nye babyen om det lykkes på første gangen. Det er virkelig en ære å ha fått bidra til dette. Akkurat når jeg tenkte, jeg har i alle fall gjort NOE for å takke deg for alt du har delt, så forteller du dette. Nå blir jeg jo helt stum (det hender ikke ofte) Jeg har lyst å sette meg rett i bilen, programere GPSen og kjøre til Sundsvall og bare klemme dere masse. Stryke en hånd over ditt kinn og fortelle deg hvor fantastisk du er. Og så klemme deg litt til. Det ville jo blitt 1120 kilometer så minst to klemmer måtte det blitt. Nå har vi fått dele slutten på Tilles liv med dere, og kanskje skal vi få dele begynnelsen på ett nytt liv... Da er ringen sluttet, sirkelen perfekt. Klarer egentlig ikke å sette ord på det jeg føler. Men en ting vet jeg i alle fall.. Dere finns i mitt hjerte.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

god morgen Therese. Kan tenke meg at det blir godt å få Liam hjem i dag. I morgen kommer hverdagen med skole og alt. nå er det ikke lenge igjen til Thailand turen. Det blir nok en fantastisk opplevelse. Ha en fin dag.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei. Hils til Liam fra oss. Kram Irmelin. PS ikke lenge igjen til en million har vært innom tråden....

• IrmelinFraNorge

Leste nettopp din oppdaterte blogg. Da pleier jeg gå inn her og skrive noen ord. Da så jeg at når jeg kom inn på siden sto det 1000000 på antall klick. Nå ble jeg nesten litt stolt. Gjest nr en million her i tråden..... Ha en fin kveld. Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

God morgen familien Kjærlighet.
    Det blir nok kjekt for Liam å treffe sine kompiser på skolen i dag. Håper treningen blir bra. Ha en fin dag.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hej. Her kommer min god natt hilsen for i dag. Siden jeg er så forljølet vet jeg egentlig nesten ikke hva jeg skriver. Men etter å ha tenkt en stund fant jeg ut at noe måtte jeg skrive. I Norge er ikke innebandy så vanlig. Jeg har vært og sett på to matcher. Min kompis somer svensk spiller... Begge gangene ble han skadet og måtte til legen. Ene gangen kunne han blitt blind. Håper du er forsiktig når du spiller og ikke kommer til skade. må jo være i fin form når du skal til Thailand. æ,inu7gsav
    Der kom min nye katt (11 uker) over tagentene. Ville nok sikkert hilse på dine katter. Kram Irmelin

Svar på tråden Tilles tråd