Inlägg från: IrmelinFraNorge |Visa alla inlägg
  • IrmelinFraNorge

Tilles tråd

Hei i natten.
    Nå har jeg vært ute og sett på stjernene. Det var så stille og fredlig ute. Alle stjernene skinner. Tenkte på dere, gode familien. Gråt en tåre for min store lille helt.
    Håper natten gir dere hvile.
    Sov godt.

Tille. Se etter en ballong fra meg også om du kaster ett blikk mot vest og Norge.
    Tille - i mitt hjerte.

Kram og styrke til dere.
    Dere finns i mitt hjerte.

• IrmelinFraNorge

God morgen familien Kjærlighet.
    I dag skinner solen fra en helt blå himmel.
    Dere finnes i mine tanker og i mitt hjerte - i dag, i morgen, i evighet. Håper dagen bringer fine minner å se tilbake på.
    Styrkekram til alle dere Gode.
    Irmelin og Raymond med familie.

• IrmelinFraNorge

Til min lille store helt.
    Nå har vi sluppet ballonger for deg her i Bergen.
    Vi har tent ett lys for deg lille venn.
    Så samlet vi oss og hadde en stille stund for deg. Det var så fint. Og du, lille skatt. Takk for at du ordnet fint vær og blå himmel her hos oss også.
    På bordet mitt har jeg tre roser i en krystallvase. De er til deg. De symboliserer Tro Håp og Kjærlighet. Alt dette gav du verden.
    Fred over Tilles minne.

Du vil alltid finnes i våre hjerter.

Til Therese, Nicklas, Liam og Dea.
    Jeg håper sermonien i dag ble som dere ville, og hadde planlagt. Vi finns her for dere.
    Våre tanker er hos dere.

Kram fra Irmelin Og Raymond
    og våre barn: Madeleine, Marte, Athina, Patrick og Daniel.

• IrmelinFraNorge

Hej dere gode.
    Jeg visste nok at sermonien ville bli bra. Det er jo de mest omtenksomme og kjærlige mennesker som har planlagt den.
    Dere har vært i mine tanker i hele dag.
    Dagen i dag har vært god, og trist, og kjærlighetsfull.
    Titter inn til dere seinere.
    En ekstra kram til Dea som kommer nå.
    Irmelin

• IrmelinFraNorge

God natt til hele familien Kjærlighet.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Dine bilder sier mer enn tusen ord...

• IrmelinFraNorge

God morgen familien Kjærlighet. Håper dagen blir bra. Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei. Titter bare inn for å gi dere en klem.
    Hilsen Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hej. Håper dagen i dag har vært trivelig, og at dere fikk tenke på noe annet en liten stund. Titter inn litt seinere.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hej. Så fint å høre at dagen har vært så bra. Det fortjener dere virkelig. Jeg måtte le når jeg leste at du skulle utnytte den tyske reporteren... Det er godt å se at det finnes humor i disse vanskelige tider. Min datter Athina hilser spesielt til Dea. Hun lurte på om gaven hennes falt i smak. Det var hun som fikk velge hva vi skulle kjøpe, siden de nesten er på samme alder. Hun er ni år.
    Dagen i morgen blir nok en dag dere kan minnes med glede. Om jeg har lært dere å kjenne rett så blir nok alt perfekt.
    Kram til hele familien kjærlighet. Irmelin

Svar på tråden Tilles tråd