Inlägg från: IrmelinFraNorge |Visa alla inlägg
  • IrmelinFraNorge

Tilles tråd

Siv 1974 Vakker vuggesang. Mine barn har hørt den noen ganger ja..

• IrmelinFraNorge

Hei familien kjærlighet.
    Nå har jeg sett Tilles resa. Min første tanke akkurat nå er TAKK. Takk for alt. Takk for at vi fikk dele deres reise. Takk for at Tille hadde verdens beste foreldre. Takk for at vi fikk se deres hverdag. Takk for at vi fikk se de vakreste blå i "live" versjon. Takk for at du er her på fl. Takk for at du alltid har tid til oss. Takk for at vi fikk lære deres helt og lille prins å kjenne. Takk for dere har stått ut med alle våre spørsmål. Takk for at vi har fått lære om EB. Takk for at vi har fått lære å kjenne en helt vanlig barnefamilie fra Sundsvall. Takk for at du brukte gaven jeg sendte i begravelsen.
    Egentlig så kan jeg sitte her å takke dere i en hel evighet. Ordet takk er på en måte ikke nok.
    Jeg, som de fleste andre gråt når jeg så filmen. Ikke for at dere var så sentimentale og triste. For deres livsmot slutter aldri å overraske meg. Men jeg gråt for jeg så min lille helt bevege sine øyne. Lage lyd, og kikke på omgivelsene. En større gave kunne jeg ikke fått.

Dere finns i mitt hjerte.
    Og Tille - Du har beste plassen.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Til alle svenske mammaer her på fl. Grattis med morsdagen i dag. Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei lille Tille helten min.
    Du kan tro at det har vært stor trafikk til min inbox nå. Det er mange som vil ha en kopi av din dokumentar. Du er en berømt liten engel du. Det er nok for at du er så vakker og har de flotteste blå øynene jeg har sett. Og så fordi at din mamma har vært så snill å fortelle om deg, og dele deg med oss her på fl. Du kan være kjempestolt av familien din du lille venn. Du gjorde ett klokt valg når du valgte å komme til dem den lille stunden du skulle være på jorden. Du skal vite at vi er mange som beundrer dem, tenker på dem og bryr oss om dem. Nå skal du vel sikkert snart sove lillegull. Kram til deg, og jeg snuser på din panne. Irmelin.

Du finns alltid i mitt hjerte.

• IrmelinFraNorge

God morgen.
    Reise til internasjonal EB konferanse. Det høres virkelig spennende ut. Og ny katt... Kjempeartig. Vi har også to katter. Den ene er helt lik den sorte og hvite som var med i dokumentaren. De kunne faktisk vært tvillinger. Håper dagen i dag blir fyllt av glede. Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Nå har jeg lest det anonyme innlegget fra i går. Ikke alltid så lett å få med seg alt her i tråden. Det går ofte fort her.
    Selvsagt savner dere Tille noe helt enormt. Men det er tydeligvis vanskelig for enkelte å se at det at Tille fikk sovne inn var det beste som kunne skje for han. Dere har sørget siden dere fikk det triste budskapet i desember. Livet deres har vært på vent så lenge nå. At dere nå går videre i livet og ser de gledene som finns synes jeg bare er fornuftig. Dere har jo andre barn også. Selvsagt er det bedre for dem at dere tar tak i livet igjen og lever det. De ville nok ikke vært tjent med at dere satt stille og så tomt ut i luften i månedsvis. Dere har gjort og gjør en fantastisk jobb for andre med eb-barn og for eb-foreningen. Og for oss. Kram til dere. Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei alle. Link til Tilles resa ligger i min presentasjon. Kramar Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei du gode snille Therese.
    Trist å lese at dere ikke får kommet igang med babyprosjektet før til høsten. Det var min første tanke. Så tenkte jeg litt mer. Det kan jo være greit å ikke være gravid på sommeren. Du kan ta deg et glass vin når dere griller. Det er ikke spesielt gøy å være morgenkvalm heller når man er på ferie. Det var jeg døgnet rundt sommeren for to år siden. Bare forsøker å se litt positive sider.... Selv om jeg godt forstår at dere vil komme i gang. Men kanskje blir det en fin julegave med en pluss på graviditetstesten...
    I dag har jeg plantet et tre til minne om Tille. Det skal få vokse seg stort og fint.
    Ellers så går det fremover med kopieringen av Tilles resa. Håper å kunne gå på postkontoret i morgen med første lass.
    Men til alle de som venter på dvd fra meg så kan dere se filmen via en link som ligger i min presentasjon. Så kommer dvd`en i posten om ikke så lenge.
    Kram til alle.

• IrmelinFraNorge

Hei Therese. Jeg forstår at dette er forferdelig for dere. I denne tunge stunden sender jeg dere en ekstra styrkekram. Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hej. Håper dagen i dag blir bedre en den som var i går.
    Tenker på dere.
    Kram Irmelin.

Svar på tråden Tilles tråd