Inlägg från: IrmelinFraNorge |Visa alla inlägg
  • IrmelinFraNorge

Tilles tråd

Hej. Ønsker dere en god natt. Håper dere får solskinn i morgen.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei. Håper dagen har vært bra. Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei. Så bra at dere ble fornøyd med dagen. Det var kjekt å se buketten. Var litt spent på hvordan den skulle se ut. Den var flott. Håper kvelden blir bra. Dere finns i mitt hjerte.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hej. Så godt det høres ut med en tur til Thailand. Det blir nok kjempekoselig. Hånd i hånd på en hvit strand med turkisblått vann og palmesus... Å bare være.... Smake litt på det gode liv... Det fortjener dere virkelig. Som LillemanTøsa sier, håper du når tagentene i kveld... Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hej. Hører(leser) at du har hatt en rett så travel dag. Det blir nok godt med litt ferie nå. Har du fått noen oppdateringer på hvor mye penger som er kommet inn til fondet? Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hei og god morgen til dere. Håper dere nyter dagen og at hotelloppholdet blir bra.
    Så fint at Kristoffer har fått en egen tråd. Det er så godt å se at det er så mange gode mennesker som bryr seg. Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hej. Kan du sende meg 5 pins når du får flere? Jeg tror du har min adresse, men hvis ikke må du gi beskjed så sender jeg deg en melding. Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hej. Nå er dere på hotell og koser dere... Bra! Håper kvelden blir mysig og lugn. Kjenn kjærligheten og smak på livet. Vi snakkes i morgen. Kram Irmelin.

Noen som har ventet lenge på boken om Tille? Bestilte den 6. april men har ikke fått den enda. Blir litt bekymret og lurer på om de sender til Norge.. Noen som vet? Eller har mottatt den i Norge? Glad for alle svar...

• IrmelinFraNorge

Hei. gratiis på navnedagen. Sitter å hører på den vakre sangen og tårene renner.
    Håper dagen blir bra.
    Kram Irmelin.

• IrmelinFraNorge

Hej. I dag har jeg fått min bok om Tille. Det var så fint å lese den. Så herlig å lese om glade dager. Det kjennes godt at det var mange av dem også for vår lille helt. Så snill mamma du har Therese. Kram henne fra meg. Ble glad når jeg leste i bloggen din at du tenker å skrive fra Thailand også. Det hadde nok blitt tomt her på fl uten deg. Er det på morningen eller kvelden det er sending på kanal 4? Og er det noen som vet om man kan følge det live på nettet?
    Kram Irmelin

Svar på tråden Tilles tråd