• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tusenlilja

vilken vacker gripande sång
    om lille Tille.

jättestor kram till er allihopa
    skönt att ni fick en skön lyxdag
    och mysa.

Många varmar kramar från mej

• Klatermaja

Då får man boka soffan den 24 maj då...

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Idis 76

Det finns väl att titta på på datorn men kan inte hitta den, finns det någon som har en länk dit???

• annca

Nu har jag mailat "gör din egen bok", så får vi se vad de säger. Jag har en mystisk historia av att hamna mellan stolarna, bli borttappad etc...
    Via Nicklas har jag beställt pins!

Ett boktips för den som gillade DaVincikoden är The Rule of Four (Jag vet inte om den finns översatt än iofs.) av Ian Caldwell och Dustin Thomason...

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Killarna Larsson

Hej Therese?
    Kommer alla att kunna se dokumentären om ögonstenen TILLE..?

Asså om den är på den vanliga 4:an, eller bara i Uppsalas "4:a"

Kramizar på er, o ha en trevlig kväll!

• skrutteluttan74

Har sett tv4/mitt nu om er...det var en väldigt vacker sång ...Ni pratade även otroligt fint om lille Tille och om hans tid här på jorden...Jag har sagt det förr och säger det igen...Ni är otroliga du och Nicklas

• Penny

Otroligt fint inslag och vacker sång! Värmer så i hjärtat att se er styrka och ert lugn samtidigt som det gråter av förtvivlan över att Tille ej fick stanna hos er...

Varma bamsekramar från Jenny

• Idis 76

Tack för att ni delar med er, har tittat på ert inslag nu och jag blir otroligt rörd.

Tusen rosor till er!

• Tarjas

Hej Therese

Det låter som om du haft en bra dag. Och stolt det kan du och ska du vara. Och Nicklas med såklart. Tille-Prinsen...vilken kille...I våra hjärtan...
    Ha det så trevligt ikväll. hoppas du vinner och att maten smakar bra.

Kramar

Tarja