Godkväll: Nu har dagen börjat lugna ned sig igen. Idag ska jag banna mig ligga i sängen och sova innan klockan ett. Det borde vara förbjudet att ha TV i sovrummet : )
Kapet: Det känns bra idag. Men jag är rätt så trött. Det blev rätt mycket igår och idag har det också varit fullt ös faktiskt. Men imorgon har vi inget speciellt planerat och på kvällen ska vi utnyttja ett presentkort som vi fick ifrån några kompisar. Vi ska bo på hotell Södra berget en natt. Det ska bli skönt.
Morty: Pluto123 svarade på din fråga. Men jag kan säga det igen. Det är "Nallebud" små nallar med små fina hjärtlappar där det står hälsningar ifrån den som har skickat dom.
HeWe: Det gick bra med den tyska journalisten. Men hon blev himla tagen och kunde inte se på filmsnutten om Tille för då började hon grina. Hon intervjuade oss, men vi pratade engelska så det gick bra. Jag läste ju tyska i tre år på gymnasiumet, det var ju när jag var 18 så det var ju ett tag sedan kan man lugnt säga. Men att läsa brukar gå bra, det är värre att skriva.
Berkemo: Jag förstår din fråga. Vi har inte tyckt att livet varit slut någongång under den här tiden. Dock så har vissa perioder varit väldigt väldigt jobbiga psykiskt. Och faktiskt så har vi tagit med Tille på allt som vi har gjort. Det var sista månaden som det blev lite värre med det för då var han så dålig att det kändes jobbigt att ta med honom. Men vi har ju haft våra liv här hemma. Vi har ju bjudit hem massor med folk och så. Och det är ju faktiskt så att vi har varit i en jättesvår och hemsk situation, men livet går ju liksom ändå vidare.
Nu så ska jag ta och läsa lite mail.
Kramar
Therese