• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Namsterdam

Grattis Liam! Massor med kramar till dej och hela familjen!

• Mamelutten

Ett tag var jag riktig bekymrad över att jag inte hittade tråden eftersom ni har blivit en stor del av våran dag. Tack för att den åter nu finns!
    Kramar René

• In the summertime

Varför har de tagit bort den andra tråden???

• mommys little monster

Följde den andra tråden,kommer fortsätta med denna o kika in och se hur det är med Lille kämpen Tille,kram på Er! Solskenshälsningar från oss

• Klatermaja

In the summertime: Gå tillbaka ett par sidor så har en moderator länkat till tråden där det står om varför tråden togs bort.

/Klatermaja
  • Evve

GRATTIS Liam hoppas du får en bra dag och att lillebror orkar vara med!
    *kram*

• muffel79

hej allesammen....jeg er tysker og vil spörge om i ogsaa forstaar mig naar jeg skriver paa dansk?
    Hilsen

• johanna1980

Vill ge er tusen kramar. Tänker på er hela tiden.
    Liam fick ju världens bästa present. Grattis.
    Vi kämpar med er Therese.

Kramar Noah o Johanna

• trollnatt

Grattis på födelsedagen Liam hoppas du fått massor av presenter och god tårta o mat ))

• Mariana

Hoppas födelsedagen ter sig PRECIS som ni vill och att ni alla har det bra!! Ett STORT grattis till födelsedagsbarnet!!!! Många kramar till er!!!

Svar på tråden Tilles tråd