• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • akta

Klatermaja: Tack!OK. Nu vet jag anledningen.

• akta

Klatermaja: Tack!OK. Nu vet jag anledningen.

• melvinsmammaanna

Vilken sött liten kille!!
    Hur mår han i dag?
    Nån som vet?

• Plippi

Så bra med en ny tråd.
    jag ville gå in på Kaltermajas länk men det står bara att jag inte är inloggad så jag kan inte spara den på mina favoriter. Hur gör jag? Jag är ju inloggad här. Är det en annan sida? Står ju att det är familjeliv. Vill så gärna se alla bilder på lillkillen.

Tänker på er hala tiden!

• alinda

Himla starkt utav dig Therese att orka starta en ny tråd. Har följt er sedan jag läste i ab och blev ledsen när jag inte hittade den gamla tråden. Hoppas att Liam får en bra kväll med massor av pressenter stor kram till födelsedagsbarnet,ovh en fjäderlätt kram till Tille. Jag beundrar er nåt så otroligt mycket, ni är så starka. Många kramar ifrån Linda

• minisnutt

Blev RIKTIGT ledsen när de plockade bort tråden. En varning kanske hade varit på plats först...Men men

Hoppas eran dag har varit bra, jag tänker på er.
    Kram

• Klatermaja

Plippi: Kan skicka länken igen...

Sänder hela Tilles familj en kvälls kram!

/Klatermaja
  • mami too

Grattis Liam på Födelsedagen hoppas att du får en kanon dag!!

Vi tänker på er...

Massor av styrkekramar till er allihopa.

Kram
    //Emma, Liam & Lova.

Svar på tråden Tilles tråd