• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • samsara

Vilken otrolig styrka ni har som orkar öppna en ny tråd. Lille Tille har verkligen uträttat mycket under sin livstid, och änglarna kommer till att ta emot honom med öppna armar när det är dags.

• viljan80

hej
    skönt att du startat en ny tråd blev lite panikslagen när jag trodde tille somnat in.
    men så hittade jag länken från din dagbok *pustar ut* jag tänker på er hela tiden och läser dagboken flera gånger om dagen för att se om det hänt något.
    Hoppas liam fick en underbart födelsedag med sin lillebror.
    kramar i massor till hela er familj.

• Jessi74

Bra att tråden fortsätter trots allt!!! Den är viktig för många av oss. Ha ett fint födelsedagskalas för Tilles bror! Reportaget i AB om Tille var väldigt fint och bra att alla utanför familjeliv får ta del av sjukdomen och Tille!

• Fröken Stålhand

Starkt av dig att öppna en ny tråd trots att den gamla blev bortplockad! Blev uppriktigt mycket ledsen av det och hur skulle då inte ni känna... Kämpa på idag Tille, för storebrors skull!

Än en gång grattis Liam, du är värd en underbar dag du otroliga storebror!

• Jissa

Vad bra att det blir en ny tråd. Förstår att du blev väldigt ledsen över att den gamla försvann, men vilken otrolig tur att du nu får tillgång till alla inlägg i gamla tråden. Det kan nog bli fina minnen, det var ju så många fina dikter etc däri.

Trots att så många tidigare sagt det vill jag än en gång säga att om det fanns något jag kunde göra för er så skulle jag gjort det! Du säger väl till, Therese, om du kommer på något?

Ha en bra kväll tillsammans allihopa!

Många många många kramar till er!

Jissa

• Desse

Hej på er !!!!!!!
    GUUUUd vad glad jag blev att ni är tillbaka !!! Underbart att du fick tillbaka hela tråden som minne Therese ! Hoppas ni får en trevlig födelsedag med massor av tårta !!! Kram Desse

• cia70

Brukar läsa om Tille flera gånger om dagen, men så hittade jag inte tråden och blev jätteorolig, blev sååå glad när jag hittade en ny och fick förklaring till varför.
    Grattis Liam på födelsedagen och hoppas att ni får en bra dag.

• Pernilla m A02

Hej!
    JAg är alldeles ny här på familjeliv, anl var att jag skulle kunna skriva några rader till er!
    Läste om er o eran Tille o blev så rörd!!!
    Visste inte om denna sjukdom innan. Vad fin han är er lille kämpe!! Måste vara "skönt" för storebror att hans önskan om att hans kära lillebror fick vara med o fira hans födelsedag*GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LIAM*!!.

Har ju inte följt er innan men kommer att göra det nu, vad starka ni är o vilken liten fighter han är eran Tille!
    Ville bara skriva några rader till er o skicka massor med styrkekramar till er, Liam o Tille!!

Många kramar
    Pernilla

• stina22

vi hær i tromsø i norge tænke på dokker ;)

• solrosen74

Oj hjärtat flög upp i halsgropen när jag såg att tråden var borta.
    Tack för att du startat en ny Therese.
    Har precis varit hos tandläkaren som jag avskyr, men så tänkte jag på Tille och då kändes det som han gav mig styrka.Tack Tille

Kramar Åsa

Svar på tråden Tilles tråd