• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • alexandra 86

vill bara säga grattis till liam och skicka många varma kramar till er.

ni e så otroilgt starka!

• Cicci0305

Hej Therese!
    Jag förstår att du blev ledsen när den gamla tråden försvann för det blev jag också. Jag har inte hunnit läsa igenom den ordentligt idag och det är med sorg i hjärtat som jag inser att det får jag heller inte göra. MEN det känns jättebra att iallafall du och din familj får tillgång till den.

Nu får ni ha det jättebra resten av dagen och fira Liam ordentligt. Det känns skönt att hans önskan om att Tille skullle vara med på hans födelsedag blev uppfylld.

Kramar till hela familjen och en smekning på Tilles panna, Cicci

• SandvikenMamma

Klatermaja:
    Här är en till!
    Gissar på att det kommer bli ett nytt namn på 10-i-topp listan Det ä så otroligt mycket kärlek i det namnet. Så starkt.

• IrmelinFraNorge

Tenker på dere fantastiske mennesker hele tiden. Ønsker dere alt godt. Vi tenner lys for Tille i kveld. Den tapre lille helten som er kjent langt utenfor Sveriges grenser og som har oppnådd mer i sitt korte liv, enn de fleste gjør på en mannsalder. Om Tille var en tåre skulle jeg aldri gråte, av fare for å miste deg. Med vinden vi sender våre styrkeklemmer. Hilsen Irmelin og Raymond, Madeleine, Athina, Marte, Patrick og Daniel.

• Leaaa

Eftersom jag följt Tille rätt så länge vill jag följa han till slutet! Efter detta så kommer jag i rent protest att lämna FL. Så in i bomben sjukt å stäga av en sådan tråd!

• Wilja
    GRATTIS lilla Liam! Hoppas ni får en bra födelsedag, o att Tille kan vara med o ha skoj
  • Klatermaja

Lille Tille har verkligen förtrollat en hel värld !!!

/Klatermaja
  • Annica71
    Va Tille jag blir då du startat om en tråd Therese när den andra togs bort. Tycker det var oerhört fel av redaktionen att ta bort den men så är det i vårt samhälle tyvärr.

Såg du tråden där man skulle byta ut ordet glad mot Tille? Det har jag gjort hela dagen och fått förklara mig många gånger vilket jag hoppas gjort att bidrag kommer in till fonden.

Ni är så starka och så fina männsikor allihop. Tänk så många Tille berör. Jag blir Tille då man inser att många männsikor har så stora hjärtan i vårt annars så hjärtlösa samhälle med allt våld osv.

*kramis*
    Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Flippens mamma

Jag tillhör den skara som inte skrivit tidigare, men som följt er länge. Efter att ha suttit framför datorn många kvällar och gråtit krokodiltårar kände jag att det var dags att skriva något. Går in varje morgon med en klump i halsen för att kolla hur natten varit. Tack Tille, du lille kämpe, du har berört så många och fått oss att ta tillvara varje dag. Jag hoppas du orkar vara vaken en stund på storebrors födelsedag. Många kramar till er alla.

Svar på tråden Tilles tråd