• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Chino

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~?~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____)

God natt lille Tille...oh sov så gott.

• Just trust me

Du gör helt fantastiskt som du eller ni redan gör med och för Tille.. Livsuppehållande medel måste ju bara dra ut på lidandet för Tille Lille..

och det vill man väl inte.. Jag stöder er fullt i ert åtagande och hur ni tänker för honom föräldrar känner och vet oftast allra bäst för sina barn..

Puss och kram på er familjen.. Och låt himlens alla änglar hålla ett vakande och välsignat öga på Lille Tille och hans fina familj..

• Emab

Hoppas ni får en lugn natt...

Kram från Anna med familj!

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~?~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____)

• Cicci0305

Lille Tille, du finns i mina tankar hela tiden. Usch, vad tråkigt att du har blivit så mycket sämre. Lille vän.... En tröst är ändå att jag vet att båda dina föräldrar gör sitt yttersta för att du ska ha det så bra som det bara går. Du får försöka sova gott i natt lille gubben. Jag ska lasta in mina småtjejer i bilen nu och åka till Bohuslän. Båda två kommer att sova hela vägen eftersom klockan är så mycket. Vi ska hälsa på deras mormor och morfar. Så jag kommer inte att kunna gå in och läsa om dig förrän i morgon bitti. Sov så gott älskade lille vän. Miljoner kramar till din familj och fjäderlätta smekningar på din panna, Cicci

• Amani

Godnatt, lilltille! Jag tänker på dig varje dag, och bad en liten bön för dig igår kväll. Vilken fantastisk familj du har, du måste verkligen ha valt dem med stor omsorg! När du väl tar klivet in i Nangijala vet du att det bara kommer att kännas som ett kort ögonblick innan du får träffa dem igen!

Många små pussar
    från
    Amani med familj

• Nötkaka

Lille Tille:
    När jag ser denna bild så tänker jag på dig.
    Jag kommer tänka på dig så fort jag kommer se en fjäril.
    ~kram
  • MissMijah
    godnatt söta lilla vän...sov så gott
  • Misan75

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~?~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____)
    Sov gott Tille.
    Önskar er alla en god natt å lite lugn å ro.
    Alltid i våra tankar.
    JAg vill bara säga att ni alla är otroliga kämpar.
    Tille lille. Hoppas du får en natt utan smärtor.
    OCh kommer det en dag till så önksar jag dej all smärtfrit lycka.
    Massor av kramar till familjen, å snusar på pannan till Tille vännen.
    Tittar in i morron med. Så får vi se hur det är då...........

• ripcurl

Godnatt lille Tillemannen. Mitt hjärta klappar för dig även inatt. Kram

Svar på tråden Tilles tråd