• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • annca

Godnatt lilla tuss! Å vad jag önskar att världen sett annorlunda ut...

• Killarna Larsson

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~?~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____)
    Ljuset brinner för lille Tille-man..
    Go natt Tille o resten av familjen...
    /Sussie med barnen Dennis o Filip

• lenasu

Tänker på er alla i familjen, en liten puss till Tillemannen.
    Många kramar Lena

• Dragonia

Hej, ville bara skriva att våra tankar är med er varje dag, tårarna är aldrig långt borta när man läser om er starka lille kille!

Hoppas att ni får en bra natt. Kram!

• CarinaS

En lugn och rofylld natt önskar jag er alldeles fantastiska familj. En särskilt varm mammakram till dig Therese, kan inte förstå hur du mår och kännner, men tänker mycket på dig och skickar dig styrketankar ideligen.

• Therese6699

Godnatt:
    Idag tänkte jag ta en tidig sorti i och med att gårdagsnatten inte var så mycket att jubla över.

Mammatill2, jag har haft ca 102 000 besökare i mitt krypin.

Hemgårn, vad fint av dig att göra så.

Avatar: Jag har säkert pratat med 10 healingmänniskor som har ringt till mig så jag har nog en rätt bra koll på vad det är. Det är dessutom flera fristående healing människor som från distans har erbjudit sig att försöka hjälpa till. Så skulle det på något sätt göra honom bättre så borde det ha verkat nu.

Min åsikt är att tro kan försätta berg och att många människor som tror på saker kan ha den viljan som gör att man blir frisk. Men just i vårt fall så är det en gendefekt och ingen, ingen i hela världen med Tilles diagnos har överlevt. Det jag vill säga är att alla som bryr sig om och vill hjälpa till är varmt välkomna och jag har tagit mig tid att prata med alla. Dom flesta är jättetrevliga, men det har blivit väldigt mycket för oss nu. Så följande saker har vi redan pratat med personer om. Healing, homeopati, aloe vera, örter, havssalter, salvor, juicer osv. Så vi är införstådda i det mesta nu faktiskt.

Godnatt alla vänliga själar!
    Therese

• Lovali

Godnatt Tille. Jag tänker på dig så så oerhört ofta. Det gör mig så ont att du skall behöva ha ont & lida så. Jag ber sällan till Gud men för dig gör jag det. Jag hoppas att han snart kommer & hämtar dig, du skall inte behöva lida mer. Sov sött.

Therese & Nicklas: Jag lider med er. Förstår ju att det är fruktansvärt för er att se Tille som det är nu & att vänta på att det skall få ett slut. Önskar man kunde skicka ett extrastort paket extrastyrka till er per mail! Jag beundrar er & finns det någon som tror att ni inte gör allt för att Tille skall ha det så bra som möjligt, i sitt alldeles för korta liv, måste vara tokig eller så har det inte följt er historia här ordentligt.

/kram från Louise

Svar på tråden Tilles tråd