• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Gubbas

Godnatt och sov fridfullt. Hoppas att du snart får ro Tilleman. Underbara kämpe.

Svar om healing: Nej, kroppen vet inte att den är sjuk, det är därför healing är möjligt.Vill gärna förklara mer men det passar sig inte just nu. Nu vill jag bara ödmjukt tacka dej Therese för att du tar dej tid, och Tille den lilla kärleksängeln, ljuva ljuva gossebarn

• Moa och Max

Vill inte säga god natt men jag måste. Tanken på att i morgon kanske du inte finns kvar längre gör ont men de lindras av å veta om, att där du bor nu, där finns de mäniskor som har så stor kärlek till dej och aldrig någonsin kommer å göra dej illa. Deras kärlek strålar så till den milda grad att de går å ta på den!
    När änglarna kommer, va inte rädd lille Tille. Tänk på alla dom gångerna mamma och pappa sagt att dom älskar dej. Tänk på alla dom gångerna dom suttit å snusat å klappat på dej. Tänk på alla dom fina orden som säger till dej! Dom kommer aldrig någonsin glömma dej!

Söta lilla prinsen av kämparglöd. De är dags å säga adjö nu.

Sov gott

• tutim

Lägger in en liten dikt som jag hittade nånstans ute på nätet, tyckte den var fin.

Var inte rädd för mörkret
    ty ljuset vilar där.
    Vi ser ju inga stjärnor
    där intet mörker är.

I ljusa irisringen
    du bär en mörk pupill,
    ty mörkt är allt som ljuset
    med bävan längtar till.

Var inte rädd för mörkret,
    ty ljuset vilar där,
    var inte rädd för mörkret,
    som ljusets hjärta bär.

Godnatt Tille med familj, hoppas ni får en god natts sömn.
    Tänker på er.

• Nichth

önskar er en lugn natt

sov gott tille liten med familj

kramar
    ~vildas mamma~

• Snuttisen18

Hejsan alla..

Har en fråga till er som inte har med Tille att göra...

Ni har ju lagt in så många söta bilder, finns det nån sida man kan hitta såna söta bilder på???

• 74Alfons

"Vår" lille hjälte Tille är på väg bort från jorden. Efter att ha läst lite i tråden idag önskar jag att vi alla kan visa respekt och ödmjukhet inför det oundvikliga. Min fulla övertygelse är att Therese och Niklas gjort allt vad som står i deras makt att få lindring i den sjukdom Tille har. Hade det funnits minsta lilla hopp om bot genom någon behandlingsmetod, hade de tillämpat den. De gör sitt yttersta för att lindra hans lidande och jag vill bara uttrycka min enormt stora beundran över hur de hanterar situationen. Många, många kramar Henriette

• anne b

Jeg kan en liten godnattsang jeg har skrevet litt om til Tille

So ro, Tille-mann
    Nå er dagen over.
    Alle barn i alle land,
    ligger nå og sover.
    So ro, sov vår skatt,
    Sov vår lille pode.
    Reven sover også nå
    med halen under hode.

Håper for lille Tilles skyld og alle dere nære og kjære som er rundt ham nå i hans siste tid her på jorden, at han snart finner fred og sovner inn fredfullt slik dere ønsker. Jeg leser i dagboken flere ganger om dagen, og forstår at dette må være tøfft for dere. Jeg tenner lys for dere i kveld, og det er det mange andre som gjør også.

Klemmer fra Norge

Svar på tråden Tilles tråd