• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • smultronbubbla

Hej på er! Vet inte riktigt vad jag ska skriva, mer än att jag tänker på er

• n k

"När man framställer medkänsla börjar man med att inse att
    man inte önskar lidande och att man har rätt att vara lyck-
    lig. Detta kan man verifiera eller bekräfta genom sina erfa-
    renheter. Man inser sedan att andra, precis som man själv,
    inte vill lida och har rätt att vara lyckliga. Detta blir grund-
    valen när man börjar framställa medkänsla."

Hans Helighet Dalai Lama

Tänker mycket på er!
    Nanna & Irma

• Tessiless72

Hej Liam!! Det här är första gången jag gör ett inlägg på denna sida. Har följt tråden i flera veckor men inte vetat vad jag ska skriva. Skrev ett mail till dig och din familj i aftonbladet men det är det enda....!

Jag vill självklart GRATULERA dig på din stora dag. Jag är så glad att din önskan om att Tille skulle vara i livet idag gick i uppfyllelse. Måste vara den bästa presenten!!!!

Ni, hela familjen är helt fantastiska och starka. Tille får ett kort men otroligt rikt och kärleksfullt liv. Det är tyvärr inte alla som får så mycket kärlek som Tille får....under flera årtionden.

Jag har gråtit och gråtit men nu finns inga tårar kvar....inte i dag i alla fall....dom kommer säkert tillbaka imorgon.

Ha en underbar kväll Liam och krama om din lillebror och dina föräldrar OCH din syster när ni ses. Ni är guld värda!!!!

Kramar
    Tessiless72

• Cammi74

Grattis Liam på din stora dag =)

Och tusen styrkekramar till Tille och hans familj. Beundrar verkligen er styrka och önskar er allt gott i livet =)

• Mamsi

Tittar in på nya tråden och säger grattis till Liam jag också. Läste att du får kopia på gamla tråden...så skönt att det löste sej.
    Kramisar från skåne

• lenamomen

Tänker på er hela tiden . Hoppas vi blir många som tänder ett ljus för Lille-Tille ikväll kl 21.00 . Ha en bra kväll ,

• Tuzzen

Ett stort grattis till Liam på födelsedagen!!!
    Vill också säga att jag hörde er på adion idag vid halv 2. Satt i bilen med min lille son och tårarna rann för mina kinder.
    Hoppas dagen varit bra för hela er familj!!

• felix mamma

jag beundrar tilles familj så mycket..att kunna ge stöd,svar och kärlek i denna situation till så många andra det är ett stort tecken o att dom är osjälviska och kärleksfulla.
    Familjen är i en jobbig kris men på något sätt har dom åter gett hopp om att kärleken är större än allt anra..här finns det människor som visar att dom verkligen kan älskar en annan oavsett vad som händer,jag beundrar dessa starka och givmilda människor.
    Skulle vikja ge er priset av att vara årets föräldre åters familj och jag skulle vija ge er dagens ros hela livet ut.
    Ni är så underbart vackra människor!
    Nu vet jag vaför tille valde er som mamma och pappa eftersom ingen annan på denna jord skulle kunna ge honom så mycket som ni har på en sån begränsad tid.

Svar på tråden Tilles tråd