• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Linda1976
    GRATTIS LIAM

Tänker på er varje dag, och på morgonen vågar jag knappt logga in för ett se efter i tråden, hur natten varit. Ni finns i mina tankar!

Stor kram till hela familjen!
    // Linda - faktafanatiker och språkpolis.
  • Änglasång

Grattis Liam.Ta vara på den tid ni har med er son/lillebror Tille!Många varma kramar ifrån:Änglasång

• usse

hipp hipp hurra för liam i dag jag hoppas du och din goa lillebror fick en fin dag tillsammans...
    jag tänker på er ska ni veta varge dag som går jag hoppas att ni kan finna ro i varandra genom denna svåra stund och att ni får stöd den dagen lille Tille får sova i himmla sängen...många kramar mia med familj...

• Edelweiss

Hej mamma, pappa, Tille och Liam

Tänker på er hela tiden. Har just haft besök av mina små barnbarn och inser vad mycket man har att glädjas åt. Hoppas Liams födelsedag blir ett så ljust minne för honom och er som det bara går.

Jag hälsar på er nästan varje timme via cyberrymden och hoppas ni känner stödet från oss alla som följer er i tankarna.

Ge Liam en bamsekram och Tille en liten fjärilspuss på magen.

• Klatermaja

Rebecka82: (eller någon annan) vad var det för länk till sidan där det fanns banner för Tille?

/Klatermaja
  • Jolanta

Vad jag letade efter er tråd,,,,,puh,,nu hittade ajg er,,,tänder ett ljus för er ikväll!!

• 83an

Blev så rädd när jag inte kunde finna den gamla tråden. Har letat som en tok men hittade som tur var denna.
    Hoppas att Tilleman har haft en fin dag idag?

Sen vill jag skicka ett JÄTTEGRATTIS till Liam.
    Hoppas verkligen att Du haft en superbra födelsedag.
    Och bara så Du vet Liam, Du verkar vara en helt underbar storebror.
    Tille ska vara glad att han har en bror som Dig.
    Och Du ska ju vara glad att Du har en sån fin liten lillebror som Tille.

Ta vara på tiden!

Många Kramar till hela familjen

• nero

Hej! Vad skönt att se att ny tråd finns! Tänker mycket på er och ska tända ett ljus för Tille i kväll kl 21
    Många kramar Nero

• Peda

vart också rädd att nu har det skett då jag inte hittade tråden..
    Hoppas allt är bra med Tille och familjer.. Tänker på er varje dag.

• Temugg

Vi har haft datastrul hela dagen så jag har inte kunnat kolla dagens rapport förrän nu - och då är tråden borta!! Vad härligt att höra att Tille orkade med Liams födelsedag, det måste betyda mycket för honom! Tille kanske till och med orkar härda ut tills våren kommer till Sundsvall (för nu är den på väg, påskliljorna är snart uppe här på västkusten!). Men om han inte skulle orka så ser han nog hur härligt ni har det när han spanar ner från sin stjärnhimmel

Jag tycker det är synd att tidningar drar upp paralleller med andra fall och hävdar att det finns hopp när de inte har tagit reda på alla fakta, skulle de vara bättre än läkare och forskare? Och som förälder i dagens samhälle med all den informationsteknink som finns har ni naturligtvis tagit reda på allt det bara finns och insett att den här gången fanns det inte mycket att hoppas på. Du berättade ju själv att ni var mer insatta i sjukdomsbilden än läkaren som gav er den slutliga sjukdomsprognosen. Även om det skulle ha funnits fall där sjukdomen hade besegrats så kunde det inte ha varit i det skede som Tille befinner sig i nu, hans organ måste ju också vara otroligt påverkade av all påfrestning både sjukdomen i sig och även morfinet innebär.

Har Tille fått smaka på grädden från Liams tårta?

Kramar till er allihop!!

Svar på tråden Tilles tråd