• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AdWi

Hoppas att födelsedagen blev lyckad!
    Jag tänker på er hela tiden, hoppas att min idol Tille inte har ont.
    Nu vill jag önska er en god natt med mycket sömn och söta drömmar.

Ljuva blås på Tilles panna och Stora kramar till er, familjen som kämpar och har så mycket kärlek att man blir alldeles tårögd.

• Maritk

Kikar in på och ser hur dagen varit. Tille, jag tänker på dig och din familj... Du är en stark kille och du har verkligen berört många. Var på "babyöppet" idag och vi pratade om lilla dig där också! Kramar och godnatt, lilla vän!

• maxmille

Tänker på er, hoppas dagen varit bra!
    Kramar!

• Ferola

Stort grattis på födelsedagen Liam. Klart att Tille ville vara med och fira brorsan.
    Therese, vad glad jag blir att du orkar fortsätta skriva. Jag tänkte på Tilles minnesbok, är det inga pengar som går till fonden av det som boken kostar? Företaget som trycker boken borde väl ge en liten del, deras omsättning har väl ökat som bara den med tanke på hur många vi är som vill köpa den.
    Jag hörde er på radion idag oxå, en jättefin intervju. Just den låten dom spelade efter med Eva Cassidy lyssnar jag på nästan varje dag, ja eller hela skivan, men alltid när den kommer så tänker jag på Tille och gråter en skvätt.
    Det är inte mycket i mitt liv som påverkat mig så mycket som Tille. Den kärlek man ser i Tilles ögon när han tittar på mamma, pappa och storebror är helt underbar. Man ser verkligen hur mycket han älskar er och hur älskad han är. Han ser så trygg ut.
    Ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.

Tusen kramar till er.

• Fizens mamma

Jag harföljt er dag för dag men har inte vetat vad jag ska skriva... jag gråter varjegång men nu måste jag bara skriva att jag tänker påer varje dag och skänker en gonatt tanke till tille om kvällarna!!!

kram på er!!

• modestyonly

Lilla Tille har berört hela min stora familj, vi sänder en stor kram till hela familjen och varma tankar!!

• Amorella
    Vill återigen pusha lite för denna tråd - "länksamlingen":
    http://beta.familjeliv.se/Forum-5-172/m8461238.html
    Här kan vi lägga in länkar som vi hittar om Tille och om EB, för att på så sätt skaffa oss mer kunskaper om sjukdomen. Lägg gärna till den som en favorit! Idag var det lite allmän pajkastning och en hel del inlägg plockades bort, men förhoppningsvis hittar ni ändå vad ni söker. Observera att länkarna i den första delen av trådstarten inte funkar, så ni måste scrolla lite neråt.
  • ADDI

hej hej

vad bra att de blev en ny tråd för Tille!!!
    Hoppas dagen har varit bra. Och att Liam fått många paket =)

God Natt Tille sov gott i natt.
    Kramar till hela familjen

• loppan1

Hej
    Blev så förvånad när tråden var borta, vet du varför?
    Hoppas att natten blir bra
    Kram

• Kathrine

Hej Therese

Jag noterar att den nya tråden redan ha nästan 20000 klick inte illa eller hur? Vi måste verkligen hålla oss till reglerna, för den här tråden vill vi inte tappa....

Hoppas er dag varit bra trots alla "motgångar". Jag kommer sakna alla fina dikter och inlägg från den gamla tråden men å andra sidan vet jag att det snart kommer att finns massor av dem här......

Hoppas att Liams kalas blev lyckat nu ikväll.

Många kramar till min "hjältefamilj"

Svar på tråden Tilles tråd