Tilles tråd
God morgon lille Tille!
Skönt att höra att du finns med oss idag också. Så du sov så hårt att mamma fick väcka upp dig idag. Jag förstår att det inte var kul. Blev väckt av min minsta idag, vilket jag blir varje dag... Det är inte alltid så kul. Hoppas att du bsetämt dig för att stanna ett tag till. Tror ändå att det skulle vara bra för syrran om hon fick säga hej då till dig. Vi får väl se har det blir med den saken. du är ju en kämpe har jag förstått.
Idag börjar påsken lilleman. Det kanske kommer påskkärringar hem till er. De brukar ha ritat teckningar med kycklingar, ägg och påskris som de delar ut i utebyte mot något så klart.... Det brukar vara godis som de vill ha. Jag tror inte att du vet vad det är men många tyckeratt det smakar mycket bra. Det är gott helt enkelt.
Såg att din mamma skulle gå och lägga sig i badet. Det gör hon verkligen rätt i. Själv ska jag snart hoppa in i duschen. Får nog snabba mig, för Wilma, min äldsta får snart besök av en kompis. De ska rita påskteckningar.
Ha nu en skön dag. Hoppas att solen lyser i Sundsvall! Här är det gråmulet och trist.
Hör av mig senare!
Varma snusningar till dig lille fjärilspojke och stora kramar till resten av familjen som jag beundrar såååå.
Erika