Inlägg från: Björnes |Visa alla inlägg
  • Björnes

Tilles tråd

God morgon lille Tille!

Skönt att höra att du finns med oss idag också. Så du sov så hårt att mamma fick väcka upp dig idag. Jag förstår att det inte var kul. Blev väckt av min minsta idag, vilket jag blir varje dag... Det är inte alltid så kul. Hoppas att du bsetämt dig för att stanna ett tag till. Tror ändå att det skulle vara bra för syrran om hon fick säga hej då till dig. Vi får väl se har det blir med den saken. du är ju en kämpe har jag förstått.

Idag börjar påsken lilleman. Det kanske kommer påskkärringar hem till er. De brukar ha ritat teckningar med kycklingar, ägg och påskris som de delar ut i utebyte mot något så klart.... Det brukar vara godis som de vill ha. Jag tror inte att du vet vad det är men många tyckeratt det smakar mycket bra. Det är gott helt enkelt.

Såg att din mamma skulle gå och lägga sig i badet. Det gör hon verkligen rätt i. Själv ska jag snart hoppa in i duschen. Får nog snabba mig, för Wilma, min äldsta får snart besök av en kompis. De ska rita påskteckningar.

Ha nu en skön dag. Hoppas att solen lyser i Sundsvall! Här är det gråmulet och trist.
    Hör av mig senare!
    Varma snusningar till dig lille fjärilspojke och stora kramar till resten av familjen som jag beundrar såååå.
    Erika

• Björnes

Hej Tille!

Äntligen gick det att komma in på FL igen. Det har verklilgen varit stört omöjligt idag under förmiddagn. Servern verkar gå ner hela tiden Måste vara för att det alldeles för många som vill gå in och läsa om dig, vår allas lille hjälte.

Var inne på din pappas sida förut och såg den nytagna bilden på dig lillprinsen. Du är verkligen inte stor nu, min lille vän, men dina ögon är lika stora och lyser lika fint som tidigare. Det är dem som får mig att drunkna.

Här hemma har min äldsta dotter ritat en massa påskteckningar som hon ska dela ut i eftermiddag. Vi hoppas att det inte regnar lika mycket då som det gör nu. Hoppas att ni har bättre väder uppe hos er i Sundsvall.

Jag ska börja göra iordning lite lunch nu. Om du är vaken kanske du skulle passa på att dricka lite du också... Du kanske kan få i dig några ml?.. Här blir det bara en lättlunch- soppa och pannkakor. Ska bort ikväll och då blir det mer mat.

Ha det så gott och mys med mamma, pappa och lillebror Liam. De har så oerhört mycket kärlek som de vill ge till dig. Tittar in lite senare och läser om dig igen,lillprinsen, eller dockan som min minsta kallar dig.
    Snusningar till dig Tille och varma påskkramar till mamma, pappa och brorsan Liam

• Björnes

Hej Therese!

Att Tille fortsätter att överraska beror på all den kärlek han får från sin underbara familj. Han är inte redo att lämna er ännu tror jag. Hoppas att han slutar att kräkas snart, så att han får behålla den lilla mängd vätska som ni kan få i honom.

Lycka till med skrivning av tackkort. Beundrar er så för att ni tar er tid till det....

Ha nu en trevlig eftermiddag med svärmor och svärfar och resten av din underbara familj.
    Kram Erika

• Björnes

Hej på er igen!

Ville bara säga att du är vkligen helt otrolig Therese. Snacka om att ha ett hjärta av guld! Du ger allt och lite till, så stark, så stark.
    Du berättade att lille Tille bara är som ett skelett med hud på. Usch vad hemskt att se, men ack så vackra ögon han har! Han är en kämpe utan dess like, vilket kanske är på gott och ont. Som han kämpar....och som ni kämpar... och älskar. Det är kärleken, den kärleken, som gör att han stannar kvar. Jag har sagt det förut och säger det igen. Tille skulle aldrig ha levt så här länge om han hade kommit i en annan familj. ni strålar sådan trygghet och styrka, vilket ger er lille prins energi.

Nu är min äldsta ute och går påskkärring. Undrar hur mycket godis hon kommer att ha med sig hem. Ugh, säkert en massa.=) Magont imorgon kan jag tänka.

vi ska bort nu ikväll så jag kommer inte att kunna kolla till er förrän i natt. Jag hoppas att ni får en skön kväll med mycket mys. Läste att Liam ska sova borta. Bra för honom.
    Ge Tille en massa snusningar från mig och till er skickar jag många stora bamsekramar för att ni är så otroliga oxh visar all den kärleken!

Glad påsk!
    Erika

• Björnes

Ville bara önska världens goaste kille, Tille och världens bästa föräldrar en riktigt god natt. Jag hoppas att ni får sova inatt alla tre. Bra att du har valt att ta sovmorgon i morgon. Det är du värd!
    Sov gott!
    Nattliga kramar och susningar till er alla.
    Erika

• Björnes

God morgon Therese!

Tårarna rinner ner för mina kinder. Usch att lille Tilleman har börjat att spotta blod. Önskar nästan att han kunde släppa taget nu. Kankse är bättre om han kunde hoppa på tåget. Jag tror att Dea skulle förstå. Han kan inte orka hur mycket som helst. Er kärlek kan inte räcka hur länge som helst. Läste att hans arm är ungefär lika tjock som din tumme. Det är verklligen svårt för oss utomstående att förstå... Jag har inte velat att han ska släppa taget tidigare, men det har varit för att jag ser döden så definitiv, och jobbig från min sida. Det är verkligen av egosjäl, men nu vill jag inte att er prins ska lida mer. Han behöver få lugn och ro......

Tille, Tille världens underbaraste lille kille,
    med ögon som var så stora och blå.
    Han inte taget om mor och far släppa ville,
    även om hans sjukdom fick han att lida så.

Tille, Tille, Magnus har berättat för dig om ett tåg
    det står och väntar på dig när du är redo att gå.
    Kanske var det just det tåget som jag inatt såg,
    med en massa glada små gossar och töser på.

Tille, Tille, Du så oerhört vacker är.
    Jag är säker på att när ängeln hämtar Dig här
    kommer hon att hålla Dig så oerhört kär.
    Vi gör det alla här så det kommer bli likadant där.

Tille, Tille du lille prins
    Du i hjärtat hos oss alla finns
    Du så mycket åstadkommit här
    Nu tror jag att de behöver Dig där...

Vi älskar dig alla här på jorden så
    men kan inte bara stå och se på,
    och vänta på bättre tider
    När vi ser hur mycket Du lider.

Så ta nu ängelns varma hand
    och vandra till himmelens land.

Tille du är en sådan fin liten kille. Man jag kan inte bara se på när du nu lider så. Mys riktigt mycket med mamma, pappa och Liam idag... Vi får se om du inatt hoppar på tåget som Magnus så fint till dig beskrivit.
    Du kommer alltid att han en plats i mitt hjärta. Du har berört mig såååå. Kan inte sluta gråta när jag tänker på dig. Din lilla kropp, ditt stora hjärta och dina underbara ögon. Du är så oerhört fin lille prins!

Snusningar till dig och bamsekramar till Mamma, Pappa och Liam
    Erika med familj

• Björnes

Hej på er Therese och Nicklas!

Wow vad ni har haft besök idag. Kul!
    Skönt att hör att er lille prins inte har spytt så mycket idag. Jag förstår att han fortfarande är mycket svag, men han är en kämpe. Han kommer säkert att få sällskap av Mies son när han bestämt sig för att gå vidare. Tror inte att han är riktigt redo ännu. Kärleken kan bemästra mycket.

Ha nu en skön kväll och mys mycket med varandra, Liam och lille Tille
    Många kramar till er ocn varma snusningar till prinsen Tille

• Björnes

Hej Tille prinsen!

Har haft besök ikväll så därför har jag inte kunnat skriva något till dig tidigare. Läste att du har haft massor av besök idag och att du har legat och sovit mest. det är bra Tille. Spara på krafterna.

Hoppas att du får en lugna natt inatt och att ni alla får sova. Det är ni värda!
    I morgon är det påskafton. Då kommer det säkert att ätas en massa äggg och godis. Synd att inte du kan få smaka på det....

Sköt om dig lille vän så får vi se om du slår upp dina stora blå imorgon igen.
    Sov gott
    Snusningar
    Erika

• Björnes

Hej Therese!

Så skönt att höra att natten varit lugn och att Tille har sovit bra.

Ville bara titta in och önska er en riktigt GLAD PÅSK!

Lycka till med städningen. Den är ju inte lika rolig......

Tittar säkert in någon mer gång idag, men nu måste jag ta med barnen och cykla fram till stan. Tommy ska byta till sommardäck på bilen, så den kan man ju inte använda.
    Här i Lidköping skiner solen och det är verkligen vår i luften. Hoppas att ni har fint väder ni också i Sundsvall.

Många stora påskkramar till er, underbara familj!
    Erika

• Björnes

Hej lille prins!

Har nu varit framme på stan och handlat vårskor till barnen. Här lyser solen och det känns som om våren har kommit. Skönt.

Bra att du dricker lite vatten min vän. Det är så jobbigt att vara torr i halsen. Skönt att du inte verkar ha det så ont utan att du kan sova. Fortsätt med det. Läste att mamma hade pratat med doktorn idag. Bra att hon gör det för det känns nog skönt för henne.

Hur är det har det kommit några påskkärringar till dig? Här har det varit några stycken. De är sååå fina!

Jag läste att ni ska få lite besök idag. Det blir säkert trevligt. Jag antar att du kommer att charma dem rejält!

Ha en riktigt Glad Påsk och sköt om dig. Sov och ta det lugnt och drick lite, så att du inte blir så torr i halsen.

Du har en plats i mitt hjärta du lille fjärlisgrabb!
    Många snusningar till dig och varma påskkramar till dina underbara föräldrar Therese och Nicklas. Det så klart din underbare bror ska ju också ha en stor påskkram
    Erika med familj

Svar på tråden Tilles tråd