Hej Therese!
Har precis kommit hem från jobbet nu och ätit lite. Tyvärr satt jag och petade lite på en tand. Trodde att jag fått en massa tandsten ,vilket jag ibland har, men så var inte fallet denna gång. Rätt som det var satt jag med en bit av tanden i handen... Underbart! Blir nog inte alls dyrt....! Kul, 33 år och tänderna börjar redan att falla ur munnen på mig! Trodde att jag hade bra tänder, inte mer än ett par hål, men där ser man..... Det är bara att gilla läget!
Känner mig också lite förkyld, men hoppas ändå att jag ska kunna hinna ut och springa lite. Det skulle vara skönt. Hoppas att din träning går bra. Ta det försiktigt bara, fast det har jag förstått att det vet du inte vad det är, eller? =)
Kul att Liams kompisars föräldrar kommer till er med ett bidrag som de har samlat in till Tillefonden. Bra initiativ av dem!
Kul att ni hittade en cykel till Liam. Den verkar ju vara mycket fin. Skulle önska att man kunde se tapetseringen som ni har börjat med i Deas rum. Ombyggnad..., eller extra våning låter ju hur spännande som helst! Hoppas att det inte blr alltför dyrt utan att det går att genomföra. har prcis gjort iordning vår inglasning av altanen. Ska bli underbart att sitta där i sommar. Här blåser det alltid en massa. Trodde att när fler hus blev byggda så skulle det bli mycket bättre med så blev ej fallet. Här blåser det jämt känns det som. Önskar man hade växter som blev fullvuxna med en gång.
Nej, nu måste jag gå och lägga barnen. Dags för lite sagostund och mys först!
Ser fram emot att få köpa din bok, trots att tårarna kommer att strömma! Tack för att du låter oss ta del av den!
Ha det så gott och lycka till med träningen.
Bamsekramar
Erika