Inlägg från: Björnes |Visa alla inlägg
  • Björnes

Tilles tråd

Hej på er!

Tänker ständigt på er och lille Tille. Så fort man ser en liten fjärli pluppar bilden på er lille prins fram. Han har verkligen satt sina spår den lille kämpen. Så klart att det kommer att gå upp och ner för er när ni tänker på er lille prins, när det gör det för mig som inte hade den relationen med honom..

Skönt att höra att ni ändå har det bra i Thailand. Showen imorgon kommer säkert att bli bra. Hoppas att de behandlar djuren bra...

Må nu så gott och ta äl hand om varandra. Tille du finns i mitt hjärta du lille prins.
    Bamsekramar
    Erika

• Björnes

Godnatt Therese och Nicklas!

Skönt att höra att ni har det bra i Thailand! Här hemma har det börjat att bli mycket kallare igen, eller ska man säga att det är typiskt majväder kanske...
    har inte varit inne på ett par dagar. Vi har haft besök så jag har inte hunnit tyvärr...
    Så klart att ni sakanar er lille prins. Vem gör inte det? Så fort man ser en liten fjäril kommer Tille och hans underbara blå ögon upp på näthinnan. Tittar ganska ofta i boken som jag beställde av er, Tilles liv. Är så oerhört tacksam för att jag fick ta del av er sista tid tillsammans med Tille, och att jag fortfarande får läsa hur ni har det, underbara ni..

Jag hoppas att ovädret snart lägger sig så att ni får sova lugnt. Det ser säkert Tille till att ni får. =)

Ha det nu så bra underbar ni!
    Många bamsekramar
    Erika

• Björnes

Hej på er Therese och Nicklas!

ni verkar verkligen ha det helt underbart. Så vacker fjäril du köpt Therese! Dea kommer att bli mycket fin i sin hon också.

Här hemma i Sverige är det kallt och regnigt. Kan inte fatta att vi hade så varmt förra veckan. Det känns som en evighet sedan..., men så har det ju redan gått över en månad sedan er lille prins lämnade jordelivet mot ett bättre ställe. Saknaden är fortfarande mycket stor... Tille finns i mitt hjärta...

Blir glad när jag tittar på bilderna som ni har lagt in. Där finns det såå mycket kärlek...

Ha det så gott och njut av livet i Thailand! Ni vet att alla era vänner kommer att se ut som blekfisar när ni kommer hem...:=)

Många bamsekramar till er båda
    Erika

• Björnes

Hej på er Therese och Nicklas!

Ni verkar ha haft det underbart där borta i Thailand! Så fort tiden går ändå.. Redan dags att åka hem.. Här är det grått och regnigt. Hoppas att det vänder snart. Det var ju så skönt för ett par veckor sedan..
    Så ni tränara och tränar ni. Skönt! Det är gött när det känns att man har jobbat lite.

Har varit på abrnkalas och ätit en massa tårta idag, så jag får nog försöka att ge mig ut i spåret lite nu i eftermiddag.

Ska väl se hur det går för Carola i schlagerfestivalen ikväll. Hon har visst tappat rösten nu igen.. Det bådar väl inte gått. Vi skulle nog har skickat BWO som mina båda döttrar avgudar....

Ha det nu så gott och njut av sista dagen. Köt försiktigt hem när ni kommer till Sverige!

Må så gott!
    Många bamsekramar
    Erika

• Björnes

Ville bara önska er en skön resa hem! Har förstått att Tille låter solen skína i norra Sverige. Snälla Tille skulle su kunna låta solen lysa över oss i södra Sverige ocskå kanske? =) Huvudsaken är att mamma och pappa får det fint när e kommer hem, eller hur!

Kör nu försiktigt mamma Therese och pappa Nicklas

Många kramar
    Erika

• Björnes

Hej Therese!

Jag förstår att Liam blev göad. Skulle verkligen ha velat se han ögon när han såg alla kort som han fick. Kul!

Så du var så trött att du inte orkade titta på matchen då. Tuckte att det var väldigt underhållande. I allafall de två första peroiderna. Så oerhört kul att de vann! Detta året har det blivit OS-guld, VM-guld och SM-guld! =) Bättre kan det inte bli ur hockeysynpunkt!

Förstår att din sinnesstämning kan variera en del. Så klart att det kommer att vara så här ett tag. Tille kommer alltid att finnas hos er och ibland kommer det att göra ont nät ni tänker på honom. Jag som inte träffat honom kan börja gråta när jag tänker på honom. Jag kommer säkert att storböla på onsdag när jag tittar på programmet om er och Tille, men det är det värt!!
    han var en sådan fighter er lille prins. Hoppas verkligen att han kommer att få ett syskon.....som får stanna kvar hos er.
    Underbara Ni!

Ha det nu så gott och njut av att vara hemma igen. Visst var det väl så att Dea skulle komma hem till er snart igen? hon kommer bli överlycklig över sitt rum!

Många bamsekramar
    Erika

• Björnes

Hej Therese och Nicklas!

Hoppas verkligen att resan ner till Stockholm gick bra. Såg en liten reklamsnutt på TV4 angående dokumentären om er lille prins. Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Så underbara ögon, som stirrade så stort! Och så tunn han var er lille prins! Lille Tille, denne enderbare lille kille....

Tyvärr kommer jag inte att kunna titta imorgon bitti eftersom jag är på väg till jobbet då. Typiskt! jag får nöja mig med att titta på dokumentären. Det är inte illa det....

Läste att ni skulle få se på ett utkast från dagboken idag. Hoppas att ni blir nöjda. jag kommer att köpa boken. Var så säkra!

Hoppas att ni fått en trevlig stund i Stockholm och att ni ätit gott. Är övertygad om att det kommer gå mycket bra imorgon, men inte ett öga kommer vara torrt!

Ha det nu så gott och sköt om er!
    bamsekramar
    Erika

• Björnes

Hej på er!

Skönt att höra att ni är hemma igen. Tyvärr kunde jag inte se på er i morse, men jag har sett trailern som ligger ute på TV4 inför ikväll. Tårarna fullkomligt sprutar! Fattar inte hur ni orkar! jag är så imponerad av er, Underbara Ni!

Prarade med mina elever om er i skolan idag igen. De vill så gärna veta och jag känner att jag inte kan berätta allt. Jag bad dem titta på Tilles resa ikväll. Tror att det kommer att vara många som gör det. Jag kommer att sitta bänkad och tända ett ljus för er lille prins, allas vår lille Tilleman!

Hoppas att ni får en trevlig helg med Dea och att hon blev nöjd över sitt rum!

Ha det så gott! Tänker på er och känner med er!
    Många bamsekramar
    Erika

• Björnes

Ville bara säga TACK!

Tack för att ni ställde upp på att låta oss alla få se filmen om Tilles resa! Jag och min man har legat och grinat i soffan båda två och jag känner ännu mer att vilken otrolig tur Tille hade som fick ha er som föräldrar. Ni gjorde verkligen hans tid här på jorden så bra som den bara kunde vara för er lille prins. Vilken beundran han hade i sina stora blå när han tittade på er... Det var verkligen kärlek där.. Inte undra på att han inte ville lämna er....

Tille du lille ängel. Hoppas att du nu det bra har. Vet att du inte ont mer har. Så fort jag nu sluter mina ögon ser jag dina stora blå... Har så svårt för att förstå... Varför är livet så orättvist? Sådan tur du hade som fick låna så goa föräldrar. tror inte att det finns någon som Therese och Nicklas..

Ni fick låna en ängel.... Får skriva mer imorgon. Går inte nu då jag har svårt för att se vad jag skriver...
    Än en gång, tusen Tack för att jag fick ta del av er lille prins och ert stora öde.
    många varma kramar
    Erika

• Björnes

Hej familjen!

Hoppas att ni har fått sova inatt.
    Jag har tänkt mycket på er och lille Tille. Hoppas att de snart kan finna bot mot denna hemsa genetiska defekt. Ingnen ska behöva gå igenom det som ni har gjort...Vet att det finns fler...

Kommer att komma in mer pengar till EB-fonden efter detta program. Det är jag övertygad om!

Här i Lidköping regnar det, vilket det gjort de senaste veckorna, från och till. Hoppas att solen lyser på er uppe i Sundsvall, nu när Dea har kommit och allt...

Goa, Underbara Ni, ha nu en riktigt trevlig Kristi-Himmelfärdsdag!
    Många styrkekramar
    Erika

Svar på tråden Tilles tråd