• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Grisen81

finns det någon som har länken till aftonbladets repotage om Tille?

tvilling morsa
  • Noddan

Godnatt Tille med familj!

Hoppas på god sömn utan smärta.

Kramar Monika med familj

• Jissa

Lille Tilleman, sov nu så gott. Jag läste i mammas dagbok att du inte var särskilt pigg och att du endast ätit 15 ml idag.

Nåväl. Det viktigaste är att du inte har ont. För din egen skull hoppas jag att du snart får frid och ro.

Kram till hela familjen från Jissa

• Xarxa

Älskade lilla Tille vän, önskar dig en god sömn utan smärta. *fjärilslätt kram* Tack än en gång Tille för att du lärt oss så mycket.

Resten av familjen, hoppas ni haft en bra dag! *många kramar*

• Farth Vader

Hoppas Liam fick en kul födelsedag med en massa tårta och annat skoj.

Har tänt flera ljus för Tille nu och hoppas han för sova så gott i natt. Nu fick han vara med på storebrorsans födelsedag i alla fall :o)..kanske att han fick smaka lite grädde?

Hoppas att ni fått fira dagen i lugn och ro. Vi tänker på er hela tiden ska ni veta. Tille kommer alltid att finnas kvar i våra hjärtan - och ni också.

*skickar en kram till hela familjen och en hemlig viskning till Tille*

• Zaija

God Natt Tille hoppas du får sova gott i natt.
    Kramar till hela familjen !

• cateye3

Vill skänka lille Tille en tanke från mig!
    Du har lärt mig mycket om livet!
    Tack, och lycka till
    Mvh Anna

• Tove

Sov Gott Lille Tille!

Inte en minut går utan att vi tänker på dig och din underbara familj!

Kram

Marie och Fabian

• Mamma till GoaMoa

Hej allihopa, jag hittade på radioprgrammet där Therese blir intervjuad, det är den långa intervjun. Men jag vet inte om jag får lägga ut länken här, vill inte att tråden ska stängas ner.

• Nötkaka

Nej men oj vad lite du har ätit idag Tille!
    Tycker du att det börjar bli dags att ge dig av?
    *Snyft* Vi kommer att sakna dig förfärligt mycket!
    Om du väljer att lämna oss inatt så hoppas jag att du kommer till en plats där du kan röra dig utan bekymmer och ha riktigt skoj!
    Massor av kramar och pussar ♥♥♥

Svar på tråden Tilles tråd