• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mamma959703

Nu e klockan 21 och vi tänder ett ljus för dig Tille (som vanligt)

Hoppas hela familjen har haft en underbar kväll med go tårta m.m som Liam verkligen har förtjänat och det bästa han fått var att du fanns med han just idag lille Tille..

Sov så gott hela familjen ännu en hälsning från Skåne..

Ni finns i våra tankar varje dag!!!

• Cicci0305

Är det NÅGON som kan hjälpa mig med en länk till RADIOPROGRAMMET som Therese och Nicklas var med i? Jag har bara hört en pyttedel av det och skulle så gärna vilja höra hela.

Tack på förhand!

kram Cicci

• Maggan78

Hoppas att hela familjen haft en fin dag tillsammans!

Det brinner alltid ett ljus för Tille i mitt hjärta

• 74Alfons

God kväll!
    Kom precis in efter en kvällspromenad. Det var skönt att gå lite. Vill bara önska godnatt till er och lillponken. Jag tror nu att Tille är nöjd med att ha varit med på födelsedagen och kan somna in lugnt och stilla. Ni finns med i mina tankar dag som natt. Ja, Tille var med i en dröm inatt. Kanskae kommer han inatt igen. En låååång omfamning till hela familjen.
    Henriette

• Bella8

Bella & Charlie kramar om Tille och hans familj även ikväll...

Busblåsningar på Tilles panna och sovsågott!!

• Ella79

Nu brinner ljuset för Tille i fönstret. Ni verkar så lugn och det är nog precis vad Tille behöver, lugn och ro...

• Maria32

Hoppas att du fick en superdag med massor av paket och god tårta Liam!!

I din ålder finns det många superhjältar att titta och tro på...

Liam DU är MIN Superhjälte!!! Stolt stark och superduktig...

Kram till er alla!!

/Maria och Smilla

• astoria

Tille min lilla vän! Jag tror du har gjort storebror lycklig idag Tack Therese för att vi får fortsätta följa Tille & familjen en stund till!!! Jag blev så ledsen när jag såg att tråden var borta.Men glad när jag såg att alla inlägg fanns kvar till dig,skönt! Hoppas natten blir lugn för er.Kramar från Skåne / Veronica

(,)
    | |
    | |
    | |
    | | Låter ljuset lysa så att Tille hittar vägen
    när han bestämmer sig för att gå....

Svar på tråden Tilles tråd