• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nalle Puh73

Grattis Liam på din födelsedag, den bästa storebror en liten Tille kan ha. Hoppas du har haft en bra dag med massa paket och tårta.
    Jag hoppas att natten blir lugn och att ni får en fin dag i morgon med. Tänker på er och tittar in flera gånger varje dag. Pussa den lilla gokillen försiktigt på pannan från mig. Stora kramar till resten av familjen. Kram/Linda

• TweleGirl

Tänker också på er och lägger till den nya tråden.

• Bijouu

Vi har följt er här på FL ett bra tag, men det är svårt att hitta orden..Vi tänker på Er!

• Flamma

Hoppas att Liam fick en bra födelsedag. Det är han verkligen värd!
    Tänker så mycke på Tille. Han har tillfört så många människor, så mycke. Även om jag inte känner Tille så kommer jag alltid vara han tacksam.
    Tack Therese med familj för all er styrka.
    Har tänt ett ljus för Tille, för att visa att vi verkligen tänker på han i hans kamp.
    Godnatt Tille med de vackra ögonen!

*kramar från Sofia och melvin*

• Jissa

Maltes mamma, var hörde du Therese på radio? Jag har försökt leta men hittar bara en kortversion på P4 västernorrland. Nån som vet, skulle väldigt gärna vilja höra själv!

Jissa

• Grisa

Jag tänker väldigt mycket på er!!!!!! *Kramar om*

• Sladdis

Jissa:

P4 extra. Skaraborg tror jag det var. 13.33

• cayenne05

Tänker på er. Han är så fin, er lille gosse! Det är så oerhört grymt det som har drabbat honom. Försök att ta tillvara varje stund tillsammans och låt det bli fina minnen som ni kan spara i era hjärtan. Jag har själv en son på 6,5 månader och jag påminns om hur mycket man har att vara tacksam över och att man inte behöver klaga över småsaker. I morgon ska vi sätta in en slant på fonden från vår gosse (barnbidraget som vi sparar åt honom). Det känns fint om vår pojke på så sätt kan bidra lite till forskningen. Liksom så många andra har jag berörts väldigt mycket av er. Hoppas ni får en lugn och fin natt. Ta hand om er så mycket det går.
    Mjuka kramar till Tille med familj från oss.

• Dareberg

Godnatt, Tillevännen. Hoppas du haft en fin dag och firat storebrors föelsedag. Sov lugnt och skönt.

Kram,

Malin

• Carro Å

Hej igen !!!
    Vill bara säga gonatt till er och hoppas att er natt blir lung o fin.. KRAMAR

Svar på tråden Tilles tråd