• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AiramE

Godnatt Tille och hans familj. Hoppas Liam haft en rolig födelsedag! Kram kram

• LillemanTösa

Tille..den tappraste pojken som finns..Tille Tille..

Nu i ro, slumra in
    Allra kärestan min
    Låt en ängel ta din hand
    Och låt tankarna fly
    Till en ny dag ska gry

Och en ängel du ser
    När i drömmen du ler
    som i lysande prakt
    Vid din säng står på vakt
    Och med en kyss på din mun
    Vaggar hon dig i blund

Tille..när du är redo..
    Han som Alltid Väntar vet att du kommer, han väntar tillsammans med
    Ljusets Ängel, som lyser upp din väg
    Hoppets Ängel som spelar på sin flöjt
    och Tröstens Ängel som kommer till mamma och pappa och dina syskon, ja till ALLA oss som kommer att sakna dig så våra hjärtan nästan brister. Och när Tröstens Ängel har stått nära och känt våra tårar och hört vårt hjärta slå, då börjar han gå. Den ängeln går så stilla, så stilla att du nästan inte kan höra den, men när den varit hos oss så slutar vi gråta. Tröstens Ängel kommer till oss, när än vi behöver.

Så Tille liten..älskade goa Tille..sov nu så lungt och tryggt och vet att Du är Väntad..när än du känner dig redo..i mitt Hjärta du bor..Go Natt Go natt..

• Smurf26

Godnatt lille Tille! Hoppas att Liams födelsedag blev bra och att natten blir bra för er. Tänker som vanligt på Tille med familj.

Skickar massor med Godnattkramar!

• Trissan

Vill skicka en tanke till Tille med familj. Ni är så starka! Har tänkt på er flera gånger varje dag de senaste dagarna. Tycker det är så orättvist att ett oskyldigt litet barn ska behöva vara så sjukt... Men jag tror som många andra att du, Tille, har ett syfte här på jorden. Du har i alla fall fått mig att stanna upp och tänka till. Du har fått mig att värdesätta det jag har på ett helt annat sätt än tidigare. Du har lärt mig mycket! Jag kommer aldrig att glömma dig!

Jag tänder ett ljus för dig! Och jag hoppas att du får frid och ro när din kropp inte orkar vara på vår jord längre. Men jag är övertygad om att det finns ett liv efter detta och att du, underbara lille Tille, kommer att finnas kvar, att du kommer finnas vid dina föräldrars sida trots att de inte kan se dig. Och vi är många som kommer att bära med dig i våra hjärtan för alltid!

Skickar många varma kramar till hela familjen!

• lottabus

Har tänkt mkt på lilla Tille..vilken tapper kille! Och vilka tappra föräldrar! Kram till er alla!

• minigido

Godnatt goe söte tuffe Tille!!

Tänker på er alla!!

Kram

• saga o kevin
    LillemanTösa: så fint skrivet.....
  • Mimmsi

God natt! Många kramar från Mimmi och Helmer.

• MammaR

Har inte skrivit i tråden tidigare utan endast i gästboken. Vill dock säga att ni verkar vara en sådan oerhört stark och helt underbar familj.

Svar på tråden Tilles tråd