• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • wellah

vackra lilla barn som gett så många så mkt. Vila i frid!

• MalinH

Vila i ro Tille lille!

Så skönt att du slipper ha ont mer

Nu har änglarna fått hem sin saknade ängel...

Kram Malin

• minigido

Vila i frid lille Tille!!
    Det e du verkligen värd!!

Kramar om er alla

• Monstermamman
    Lilla prinsen..
    Du kommer alltid att vara ihågkommen som en stor liten pojke.
    Ha det riktigt roligt nu med alla som har väntat på dej så kommer vi helt säkert att ses någon dag, det är jag övertygad om!

Massor av kramar och snusningar från oss alla.. ♥♥♥
    ~Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp~
  • Linda82

*gråter* Vila i frid vackra lille Tille! Mina varmaste tankar går till dig och din familj idag.
    *många kramar från mig till er*

• dexterswife

Nu kryper Tille över ängar med prästkragar.
    Jag tänker på er...

• Tesan81
    Har dom hämtat dej nu lilla vännen? Äntligen har du ingen smärta kvar. Vila i fred lilla gubben!!

Älskar Villemo
  • amar

vila i frid lilla vän...

nu har du det bra bland alla änglar dem kommer ta hand om dig!

kramar till hela familjen tänker på er!

• Lady Tess

Tille... Har änglarna hämtat dej nu? Hoppas din färd till "andra sidan" var bra.

Vet att du sitter i himmelen nu och ler mot din mamma, Pappa, Bror, syster och alla andra nära och kära.

Nu slipper du gå livets hårda väg, nu kan du njuta av att vara smärtfri och leva de livet du var värd att leva här bland oss andra.

Tack för att jag fick vara med och ta del av ditt liv och jag vet ingen som har kämpat och varit såååå tapper som du och dina nära har varit.

Tack för denna tiden Tille.

Du är älskad och saknad.

Therese, Nicklas, Liam, Dea........ Ta hand om varandra. Tänker på er massor.

Kram Terese

Svar på tråden Tilles tråd