• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Laurencia
    Vila i ro, underbara prins. Du finns för alltid i våra tankar.Gråter

Therese, Niklas, Liam och Dea, vad kan man säga i sorgens tid? Vad kan man säga till tröst? Sänder er all kraft jag kan. Kramar Maria
    Idas mamma!
  • Pirran

Tille...du har förändrat min värld.

Ibland liksom hejdar sig
    tiden ett slag
    och någonting alldeles
    oväntat sker.
    Världen förändrar sig
    varje dag
    men ibland blir den aldrig
    densamma mer.

Du uträttade storverk under din korta tid här, min ängel.

• smurfliten

Vila i frid lilla Tille!

Världens bästa spöke - Emma 050623
  • norgesessan

kära familjen, och Tille på sin stjärna/ i himmelen/ på molnen, eller var du nu är, jag gråter nu.....Sen känner jag mig så glad på nåt sätt, at han inte gick bort under natten, men medna ni var med honom, i påskhelgen när Liam inte skulle gå till skolan, och när så många släktningar hadde fått hälsa på honom en sista gång.....Det går inte att dö på et mer fredfult sätt.......JAg läste om tille på text tv i morse.....Detär skönt for Tille att inte ha ont mer, men jag är så ledsen for att ert barn inte lever mer, och jag är ledsen for att denna hämska sjukdom finns, och at han fick den......Idag fyller jag år, men Tille kommer aldrig att lämna våra tanker i dag, och han har fått en del av mitt hjärta for alltid. Tack familjen, for att ni öppnade erat liv for oss, så vi fick följa Tilles sista tid, jag har aldrig varit med om nåt liknande, då ingen ung släktning har dött, det gjorde att jag fick et helt annat forhållande till döden....Massor av kramar till er, och till alla på tråden......

• Mary Poppins

Hoppas att lille Tille har det lugnt och bra nu!

Tänker på er och tänder ljuset än en gång för er!

Kram!

• En Pappa till 5

Tack! för att vi har fått vara med er under denna svåra tid, Tille och ni kommer alltid finnas i våra hjärtan. Tårarna rinner men ända känns det bra! Bra att Tille inte längre har ontoch att han nu springer på de evigt gröna ängarna med alla de andra barnen, men jag lider med er samtidigt i denna saknadens stund.
    Tack än en gång

Till alla! Gör som vi ikväll, tänd ett ljus för Tille i minneslunden i er kyrka, be och krama varandra.

• Gubbas

Åh vad det känns konstigt, "vår" kille är inte med oss idag. Men han är hos änglarna nu och ser ner på mamma & pappa och sina syskon. Vila i underbar frid Tillegubben. Du kommer att bli så saknad! Tårarna rinner, men nu har du äntligen fått ro!
    Skickar lite styrkekramar!
    Therese & Niklas vi finns här för er!

Svar på tråden Tilles tråd