• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Farth Vader

Lilla du..fina, fina Tille. Nu har du rest vidare lilla ängel. Jag vet att du nu har det bra, i himlen finns inga sår och inga dumma sjukdomar. Men vi som finns kvar här på jorden saknar dej Tille....älskade lilla barn, du fattas oss.

Många kramar till Therese, Nicklas, Liam, Dea och alla andra i Tilles familj. Förstår att saknaden av Tille-man måste vara svår. Vi lovar att fånga er om ni faller.

*älskar*

• Lilou

Jag sitter har med tararna rinnandes...som manga andra har redan skrivit...Tille har antligen fatt ro...tappre store lille Tille...

Jag beklagar sorgen

• Briana

Vila i frid lilla underbara Tille !!
    Tänker på hela er familj idag...

Många många varma kramar till dig Therese som orkat berätta för oss om Tilles kamp..

• ÄlskarNoel

Lille vännen.... skönt att du äntligen fått frid.

Stor kram till hela familjen!

• CORPSBRIDE

Tille..min vän..jag ser att du fann vägen till slut..vägen till Nangijala.

Där har körsbärsträden börjat blomma och varma vindar smeker dina små kinder...känner du.

Jag ser att du sitter vid en brygga och du ser ut över vattnet.
    Hela du utstrålar ett lugn och det syns att dina smärtor lämnat dig..så skönt.

Den styrka som du visat under din svåra tid ger dina nära..Mamma..Pappa..bror och syster styrka denna dag.Det här är dagen då vi måste ta farväl...ta farväl av den korta tid du fanns här.

Tille...jag lovar..vi ses igen..Vi ses i Nangijala..

Du har för alltid en plats i mitt hjärta vännen.Kramar Elionor.

• egoego

Sov gott lille Tille

Hoppas att du har det bra nu.
    Du har fått mig att se helt annorlunda på saker och ting
    tex så blev jag bara glad inatt när min pojk vaknade och ville mat

Tack för att du fått mig att vilja leva och njuta av varje sekund

• Gustav2005

Tille!
    Lev nu livet där uppe på din molntuss. Nu är du fri från smärtan och kan lära dig använda dina söta små tänder, lära dig springa på det mjuka molnet och då och då titta ner med några varma blickar på mamma, pappa och hela goa familjen. Blir nog en varm sommar i år när du sitter där uppe på himlavalvet och strålar ner all din värme.

Therese o Niclas!
    Jag fortsätter att försöka tänka över lite styrka till er SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! För det är väl kanske nu mer än någonsin som ni verkligen behöver det. Livet kommer ju gå vidare, men att hitta former för det lär nog ta ett tag och kräva rätt mycket. Det är väl också detta och känslorna kring det som varit svårast att förbereda sig på innan Tille så lugnt och tryggt somnade in. Det praktiska kan man ju förstå innan vad det innebär, men vilka känslor som väller fram vet man ju aldrig. SSSSSSSSSSSSSSSSSSSs!

Massor av styrkekramar och tankar (och snusningar upp i himlen)!
    Karin o Gustav

• Missisola

()
    []
    []
    []

Bebbanfamiljen tänder ett ljus för Tille.....

Vi syns på andra sidan......

EbbaBebban 4-ever
  • hallon82

mina tankar går till er idag
    nu springer Tille nog runt i gräset uppe bland dom andra små änglarna och kan känna gräset mellan sina små tår och mår helt underbart inga smärtor inga obehag bara frid

vila i frid lille Tille en ängel fattas oss

många kramar till er
    Malin med familj

• MariaViktor

Älskade lille Tille, äntligen är din kamp över, nu kan du får ro och få va frisk och stark och leka med änglarna.

Vi är nog många som gråter i dag och som kommer minnas dig för evigt! Du uträttade något storslaget här på jorden, fick var människa som följt dig att fånga dagen och inte ta varandra för givet, vara glad åt det fina här i livet!

Therese med familj! TACK för vi har fått ta del av detta, ni är enastående! All världens kärlek och kramar till er!!!!!!!!!!

Sov gott älskade Tille, vi ses i nangiala!!

/Maria och Emelie

Svar på tråden Tilles tråd