• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AnnaMia75

Sov så gott lille Tille. Precis som LillaMy sa så har himlen fått tillbaka en ängel.
    Många kramar till er denna dag.
    /Mia

• Cicci0305

Lille Tille! Det känns skönt att du äntligen fått ro. Lille vän... Jag tänker på dig. Trots att du var här på jorden en sån kort stund så har du berört såååå många människor i stora delar av världen. Tänk på det du älskade vän.

Therese, Nicklas, Liam, Dea och släkt och vänner till Tille... Jag är så ledsen för er skull och ändå känns det bra att Tille har fått ro nu. Tänk så bra det ändå blev. Att han valde att gå när mormor strök honom över pannan, som han älskade så.

Ni finns i mina tankar och tårarna rinner i strid ström.

Var starka men tillåt er att sörja!

Många kramar, Cicci

• Matty

Älskade vänner!!
    Kan inte nog beklaga er sorg efter ert förlorade barn. Det enda man kan säga är att nu är det över för lille Tille och han behöver inte lida mer. Nu skuttar han på sin äng med alla andra änglabarnen.
    Önskar så att det fanns något jag kunde göra för att lindra er smärta, men jag kan bara säga att jag alltid, tillsammans med så många andra finns här när och om ni behöver.
    Se nu till att bara ta väl vara på varandra, och inte bekymra er om något. Ni har klarat något så svårt och jobbigt, att ni kommer att ta er i genom detta också, underbara famij!

Vila i frid Tille!

Citat från en dikt min farfar skrev till min farmor ...."Var ej nu rädd, då kärleken banar sig den väg den är tvungen att gå. För större glädje, och djupare sorg, än i kärlek finns ej att nå"......
    KRAM!

• Gåsa

Så skönt att du gick så stilla
    Så skönt att du funnit vilan

Ta hand om er familjen!

Sov gott Tille.

• Hälge

Lilla älskade Tille - äntligen har du släppt greppet. Tårarna rinner av sorg men även av lättnad. Nu slipper du ha ont.

Så sakta, så sakta du tynade bort
    vi stod vid din sida så hjälplösa blott
    så sakta kom döden den kom som en vän
    tog dig vid handen och förde dig hem.

Sov så gott lille Tille. Kramar till Therese med familj.

• Viffy

*tårarna rinner*

Vila i frid din lille kämpe!

Tänker på din familj och tänder ett ljus!

//Lycklig mamma till Cindy
  • Kelly och Kevin

Vila i frid Tille

()
    []
    []
    []
    []

• prinsarnasfar

Jag kännde det i går men ja orkade inte gå in och kolla få det bekräftat...hur som helst har ja berättat för mina prinsar...men barn har svårt att förstå att livet kan ta slut, tille förstod ju inte heller det ... men i alla fall vinkade vi till Tille och hans kompisar i fönstret...först verkade min stora pojk va skeptisk...men sen viska han i mitt öra han vinkade tillbaka....undrar vad barn egentligen förstår och ser som vi inte ser och förstår....eller är det bara deras hjärta som styr dom.....hur som helst kan ja inte direkt känna mig ledsen nu när han sa så ..... ja vet ju att tille man har de bra....

ja och man måste ju säga att man kan inte annat än beundra Tille, först får han oss att haja till och förstå...och sen när han lämnar oss gör han de på en sån dag att vi kommer aldrig att glömma det....

Love u Tille...vi ses!!!

Bamse kramar till tilles mamma och pappa syster och bror

Vi finns här för er alla... säg bara till om det är nått vi kan göra

Svar på tråden Tilles tråd