• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Callisto79

missteddy: det beror nog lite på vad det är för ryggproblem, men för många funkar det bättre än att bära med armarna iaf. Man få liksom bättre hållning Har en kompis som är opererad i höften och hon kan bära i sjal utan problem

• A N

Slarva - det var ju inte bra att det kanske är allergi, det hade varit så mkt lättare med loppor eller löss... Hoppas allt går bra iaf.

Missteddy - Jag bar Lovisa en hel del i våran babybjörn, hon älskade att sitta där. Hon tyckte inte om vagnen till en början. Minns att det var en hel del bärande på henne i selen, ganska skönt för man hade armarna fria. Hur det fungerar ihop med ryggproblem vet jag dock inte, kanske inte så bra

Vi eller Lovisa håller på att få 2 tänder, de där uppe längst fram, så snart har hon 4:a små vassa

En ganska lugn dag idag, har nyss klivit upp efter att ha sovit i 1-2 timmar är inte riktigt säker på hur länge men skönt var det. Börjar bli lite hungrig...

• Slarva

Jag har redan införskaffat mig en sjal inför det som komma skall, jag är övertygad om att det måste funka bra.
    Tycker inte att det ska vara så tungt för en dålig rygg heller, finns ju massor med olika sätt att knyta den på. Fast jag vågar inte säga säkert...

Astri: Vad GÖR du? Du är ju inte grön & online?!!! Nu blir jag orolig ;)

• Slarva

Hm.. hur lyckades jag med det där?!

A N- Loppor och löss hade varit enkelt, skulle nog tillochmed kunna ha tagit skabb! ;) Vi får väl se vad veterinären säger. Blir det för dyrt så får man väl lämna kvar hunden och lösa ut hon en annan månad när man har mer pengar! :)

• Callisto79

A N: Komma här och göra Babybjörn-reklam när jag försöker sälja in bärsjalar. Vad är det för stil?

Slarva: Behöver du hjälp med sjalen sen(efter 1/7) så är det bara att hojta till. Bar Max på heltid tills han var typ 7månader. (fick förresten idag hem min nya sjal.. Jättefin babyrosa, nu fattas bara en liten bebe att stoppa i den *längtar*)

• Slarva

Callisto79: Skönt att veta att det snart finns en själexpert tillgänglig i Pitetrakten! :)
    Tror föresten att ni hamnar på samma bostadsområde som mitt ex bor på, vi umgås rätt så mkt fortfarande, han är trevlig och har alltid fest på sin altan på sommaren ifall att ni har vägarna förbi! :) Föresten så är han snickare också om ni behöver hjälp med att bygga om så är det ju inte helt fel att veta! :)

• Slarva

själexpert = sjalexpert
    Hm.. jag ska nog lämna datorn en stund och laga middag istället!

• Callisto79

Slarva: Sa du snickare?? Vi ska inreda hela övervåningen så snickare kommer nog behövas. Vart bor han?

• missteddy

an: jag har en bärsele babybjörn men den sitter som en ryggsäck så den är inte så bra för min rygg skulle vilja ha en med ett höftbälte också

Svar på tråden pitebor.... 2!!!