• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Callisto79

Missteddy: då ska du prova en ergo, patapum eller sutemi. De har alla höftbälte. Vi har en ergo, den är kanon! Fast de selarna är nog från 5mån tror jag..

• missteddy

jag vet att babybjörn har börjat med en ny model som har höftbälte med de är dyra så jag ska försöka få tag i en på blocket eller tradera.

• Slarva

Hmm... dåligt med action här ikväll, vad pysslar ni med egentligen?

Jag har ätit fruktsallad och chokladsås *mums*
    Just nu är jag verkligen konstant hungrig och sugen på ALLT!

• Carre

Här händer det inte så mycket heller, har lyckats smitta mina barn, så nu är de snoriga och hostiga som jag Sebastian har tom feber, men han är iallafall pigg.. de är i sängen redan

Jag väntar med spänning till Greys Anatomy kl. 21

• Slarva

Jag har aldrig fattat vad det där Greys Anatomy handlar om eller är... Antar att det är en serie, men kan man hoppa in i den nu eller bör man se den från första avsnittet? Jag är lite rastlös ikväll...

• Carre

Du kan se den nu om du vill, den är ganska rolig faktisk ... det är sasöng 2 de visar nu

• Slarva

hm.. då har man alltså missat en hel del... kanske jag inte ska bli beroende av fler serier, kan vara skadligt för hjärnan! ;)

• Slarva

Börjar bli lite orolig, vad är det med Astri ikväll/idag?! Vars håller hon hus egentligen??

• Carre

Ingen aning.. hon kanske har bestämd sig för att plugga ordentligt ikväll.. hon är också Greys Anatomy fan, så snart måste hon sitta framför TV

• Slarva

Duktigt av henne om hon pluggar hela kvällen! :) Usch, jag ska lägga mig i sängen nu eller nå... det här går ju inte!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!