• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

Ja jag vet att han gör det för att vara snäll så att jag inte firar ensam som en gatuhund.. men hellre ensam ibland

När är det du fyller år? Jag kan fira med dig.. ta med mig tequilan hehe

• astri

*Hmmm*
    Jag fyller år den 21:a juni.
    Jag är både besviken och lessedn inför det faktiskt.
    När mina kusiner fyllt år/gift sig/tagot studenten har alla hittat på något för dem, lagt ihop till en present - men inte till mig? *snyft*
    Fast jag har själv lagt till allehanda mikros, halsband, resecheckar och vette fåglarna vad mer....

Äh!!
    Har lite åldersnoja och känner mig lite "low" - men jag vet att lilla mamma brukar titta in som anonym så... :-/

Passar på att räcka ut tungan åt henneRäcka ut tungan *Bläää på dig mamma*

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • Carre

Ja, det brukar vara så.. man får själv lite "B" presenter både till födelsedagar och julklappar men de andra AKA Martins syskon, drar alltid fram en "Önskelista" med de dyraste grejer de kan hitta på.. vi så klar struntar i listan och håller oss till vår budget.. det får räcka eller??

Det är inte så farligt att bli 30 faktiskt.. jag känner mig inte som en 32-årig gammal tant.. tja, ibland ja.. när jag får ont i ryggen hehe Nä.. men jag känner mig ff som 25 - 27 kanske. Det blir nog bra, ska du få se

• astri

Carre:
    *puh*
    Låter fint!
    Jag vet inte varför jag fick sån panik, 30 är ju inte slutet på livet!

Nu har jag ett trevligare ämne på G!!
    jag har en bunt äggulor över och funderar på att göra mörkräm av den. Fixa ett fat med muffins, kleta på lite gegga på dem och dekorera dem med nått trevligt. Kristyr och glasyr kanske.... och sedan pracka på Erik och hans arbetskamrater var sin.
    Vad tror du? Skulle det uppskattas?

• Carre

Det tror jag säkert!! När Sebastian fyllde år då gjorde jag massa muffins som jag dekorerade med glasyr och strössel.. de blev verkligen uppskattade av barnen på dagis

• astri

Shit! Vad seriöst!!
    När mina ungar fyller år skickar jag med ett gäng big pack-förpackningar och några strösselburkar
    Jag är så slöööööööööööööööö!!!
    *fniss*
    men det kan jag leva med

• Carre

heheh.. jag skickade glass med.. men jag var så kreativ så jag tänkte på att muffins skulle det vara också kul för ungarna.
    JAg tycker att svenska barnkalas är så tråkiga!! Jag vill ha massa folk och massa barn på mina barn kalas.. fira med pinata och sånt!!.. Det blir alltid en lugn fika med farmor, farfar och martins syskon.. så trist!!

• astri

Jag gjorde e n pinata till grabbens kalas, men var lite väl frikostig med målat och limmet för den hann inte torka i tid!!
    Jag hyr även kvarterslokalen och stänger in dem där. Då får de göra vad de vill och jag slipper höra dem
    Fixar ihop lite lekar och så...

Hade även Halloween-middag med bål, skelettpaj, godis och så. Ifjol hade jag hamburgare som var formade som gubbar. lite OT så där...
    Ärligt... så ville jag nog bara skryta lite.

• Carre

hehe, det låter roligt.. ska se vad jag hittar på till Danis födelsedag.. tänkte göra en pinata, passa på att hon fyller år i juli och då brukar det vara fint väder..

Nä nu ska jag mysa en stund med familjen innan Martin åker på jobbet.. återkommer!!

• astri

Synes!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!