• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • A N

Callisto - vi fick låna nå schal aktigt till Lovisa men i den skulle hon ligga och den tyckte hon inte alls om och då köpte vi en babybjörn sele.

Missteddy - Ska man ha den på ryggen? Våran sele har man då fram, men hur som helst så tror jag att bärschalar fungerar nog lika bra de oxå det är nog upp till en själv vad man vill bära bebisen i och vad man klarar av. Det löser sig säkert.

God morgon! Var är alla??
    Har hunnit ut med hunden och ätit frukost samt allt morgon stök med Lovisa, välling, blöjbyte m.m. Ska träffa instruktören på step in kl.10 tror jag det var, jag som inte varit så flitig de sista veckorna Vi var ju sjuka ett tag och så har vi varit mkt borta.

När ska vi träffas och fika nästa gång då?

• Slarva

Go Morron!
    A N: Det var inte dåligt att vara vaken den tiden och hunnit med att göra allt stök!

Idag är jag hundfri då Nova stannade hos "mommo" igår så jag vet inte hur jag ska lyckas fördriva hela den här dagen?! :D

• pippiprollan

Hejsan!

Solen skiner och fåglarna kvittrar.

Vad händer idag då?

Själv så ska jag på stan å fika med en kompis.
    Sen ska jag å titta om jag hittar nått att ge bort till en annan kompis som fick barn för nästan 1 vecka sedan...en tjej fick hon jag vill åxå.
    Ska kolla om jag hittar nått som är jätte killaktigt,bara för att retas lite...hon vet att jag skojar.

På em så ska Mattias på bvc på 10 månaders koll...han är prick 10 månader idag Hoppas han gått upp lite i vikt nu.

Annars så händer det inte mycket.

Krams på er!

• A N

Slarva - har man ett litet busfrö som stiger upp 6 så...

Är ensam hemma för tillfället, Tony tog med sig Lovisa upp till storsund för att hämta nå grejer och sen ska vi äta middag hos min moster. Skönt då slipper man tänka på middag iaf. Sitter och slöar och ser lite dvd filmer. Har varit och tränat på morgonen.

Vi fick sålt Tonys bmw igår, han satte ut annonsen i måndags och igår blev den såld, trodde inte det skulle gå så snabbt.

• Slarva

åå.. lite liv i luckan! Här har man suttit själv sen imorse och stirrat...

A N: Va skönt att bli av med bilen så fort! Jag får alltid lite "ångest" när man sålt saker snabbt och tänker att jag var nog för billig ändå... Fast det spelar ingen roll bara man blir av med skiten! ;)

• A N

Vi hade skrivit billigare vid snabb affär men han provade aldrig att pruta ens. Trodde inte att vi skulle få det vi ville ha, men tydligen så... är inte missnöjd alls! Hur känns det då? Du ahr inte så långt kvar nu... nervös? förlossningsskräck??

• Slarva

Jag har inte hunnit bli nervös än... mest nervös är jag för hur Matti ska klara det. :)
    Det skulle vara skönt om det kunde sätta igång så man får det överstökat för det enda man gör just nu är ju att vänta...

• A N

Jag vet hur det känns, gick 10 dagar över... suck! är allt jag kan säga, var så less. Men tyckte ändå att det var mysigt att vara gravid.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!