• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Slarva

Jo, det är helt klart mysigt, och man kan ju inte direkt påverka nått så det är bara att "flyta med"...

• Carre

Hallå!!

Vad gör ni alla? Det står lung och stilla på tråden!

Jag har varit offline nästa hela dan idag, mina monster är sjuka och det har varit tufft sen igår natt. Sebastian sov hela natten, men Dani som hade feber och sov hos oss gnällde/grät i princip hela natten Hon har gjort det hela dan idag också och sovit mit i mellan, sovit i min famn för att hon vägrade att jag skulle lägga henne nån annanstans, men nu har jag lyckats få henne att sova i sin säng.. får se hur länge.. Sebastian också har sovit sen kl. 16 idag, har försökt at väcka han men han blir bara ledsen.. så då får han sova hur mycket han vill då.
    Nä, nu räcker det..

Vad händer hos er?

Sabina: Hur gick det på 10-mån kontroll? Dani hade också tid idag kl. 10 men jag ringde imorse för att avboka den, eftersom Dani hade just somnat efter hon hade varit vaken hela natten. Fick ny tid på måndag

• Slarva

Jag har inte satt min fot utanför dörren på lägenheten idag. Största delen av dagen har jag tillbringat här framför datorn... Har inte ens haft tid att sova middag idag ;)
    Nu ska jag däremot lägga mig i sängen och titta på fotboll tills jag somnar...!

Ha en trevlig kväll!

• A N

Carmen - hoppas de blir friska snart! Inge kul med sjuka barn. Lovisa har fått röda ögon och kliar sig där, men inge klet och det rinner inte, bara väldigt glansiga. Tvättar med ljummet vatten.

• pippiprollan

hejsan!

CARMEN: jodå,det gick bra idag på 10 månaders...han vägde 8970g och var 75 cm lång.

men 10 min innan vi skulle fara så ramlade han å slog i munnen ...det blödde massor. Ska till tandläkare imorgon å kolla,han har ju inte hunnit få tänder där men han är svullen å blå så hon på bvc tyckte att en tandläkare skulle titta på det.

Vad trist att barnen är sjuka CARMEN

ANNA: vad kan det vara Lovisa fått?Hon kanske har pollen alergi!

Nä nu ska jag natta barnen sen ska jag ställa mig mi duchen å kanske basta...det var ett tag sen.

Ha det bra så hörs vi!

Föresten...ASTRI vart håller du hus?????????????????????

• astri

Aaaah!
    Som fågeln Fenix som stiger upp ur sin aska gör jag åter entré.
    Den nya, förfinade Linda som bakar tårtor, städar och gör läxor. Kan det hålla i sig måhända? 

Jajjemensan.
    Här har det hyrts en bulldozer och röjt upp i min lägenhet, tvättats och fått TVÅ uppgifter till skolan avslutade och inskickade. Tre har påbörjats.
    Jag skådar ett ljus i min mörka tunnel.

Imorgon har jag även bakat min tårta färdigt.
    Var tvungen att göra sockerkaksbottnar för att i de färdigköpta kunde det finnas spår av mandel, och även om jag tror att min tårta blir smarrig så tror jag inte att den blir värd att dö för *fniss fniss*
    Smolket i glädjebägaren är att jag lyckats städa undan min kokbok så jag har fått göra sockerkaka efter ett recept från 1800-kallt MINST!! Det verkar grymt uråldrigt :-/

Hur mår ni då?

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • Carre

Linda: Är du ett spöke?? Mina ögon kan inte tro att du är verkligen här!!

Jag sitter här i vardagsrummet med en sovvägrare AKA Dani, hon är sjuk och vill inte sova

• astri

Carre:
    Jajjemänsan  I`m back!! All new and refined
    Aj aj aj!! Vad är det med lilla prinsessan?

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • Carre

Ja, du vet, jag var sjuk i helgen.. förkyld och sånt.. så jag smittade mina barn De började med feber idag, Dani sov ingenting inatt och Sebastian hostar som en gammal hund Hoppas det går över fort, vill inte fira min födelsedag med sjuka barn!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!