• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Slarva

Nära och nära... 4 Juni är bf. Fast jag har min egna teori och då är bf en vecka tidigare... Men med tanke på att man ska gå över ett par veckor så är det ju ett tag kvar.
    Dom där snyggingarna med solfjädrar och vindruvor har jag aldrig sett till, dom måste ha fått fel adress för här är dom då inte! :(

• astri

Gå över ett par veckor?
    Ursäkta, men nu hänger jag verkligen inte med...

Attans, och inte hade snyggingarna förvirrat sig hit heller! Undrar var de är?

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • Slarva

Det är väl nästan ingen unge som ploppar ut på bf? Och om bebisen min ärver lite envishet från sin mor så lär h*n sura och ligga kvar i magen MINST 2 veckor efter 4 Juni! :/

Nu har jag då lyckats bada hunden och ska ta mig själv en uppfräschning. Kanske snyggingarna är hos veterinären?! ;)

• Carre

Hej!

Här är jag.. äntligen

Mina barn är ff sjuka, men mycket bättre än igår iallafall.. vad händer annars??

Jag har varit ute och lekt med Sebastian i sandlådan medan det var soligt, men sen försvann solen och då gick vi in för att äta lunch istället

Linda: Hur går det med tårtan? När ska vi få se resultaten?

• astri

Slarva:
    Jag känner bara ett par enstaka som gått över! I min värld var det undantagen som bekräftade regeln.
    Menar du att det är vi som är "de onormala"??!!

Carre:
    Resultatet redovisas senare ikväll. Jag måste knata över till mamma med tårtan för fotografering - antingen det eller ta med min kamera och sedan framkalla rullen när den är slut. Det alternativet kändes avlägset då min rulle är nyinsatt. :-/

Asch!
    Men de har väl ett par dagar på sig än, till din födelsedag menar jag...
    När var den? [Så man kan skriva grattis i din gb?]

• astri

Slarva:
    Jaaa, de kanske vämtar på dig där!!
    Var ska man annars hitta påfågel-fjädrar i Norrbotten om inte hos en veterinär?!!
    Du får säga om de var där sen, så jag kan ta dit en av mina dammråttor [id 6532-a] och samtidigt kidnappa en av snyggingarna

• Carre

21:a maj.. då blir jag 25 yeah right hehe

• astri

Carre:
    Spännande!
    Blir det ett rejält.... 25 års-kalas?

• Carre

Nja.. jag är inte så mycket för kalas och sånt.. har på senaste tiden velat att ta det lungt, kanske gå ut och äta och vara med min familj.. men Martin alltid envisa sig att hans familj ska komma och uppvakta mig även om jag "couldn't care less".. så på söndag kommer svärmor, martins syster med pojkvänen och martins bror.. jippie!! NOT!.. men men.. orkar inte bry mig längre.

• astri

Carre:
    Ah!
    Erik tyckte oxå alltid; jamen bjud den och den hit på middag, dina föräldrar mina föräldrar och syskon. Kusiner och allt möjligt...
    Och jag som bara ville få en lite godare middag, hyra film med snacks, läsk och snälla ungar!
    *fniss*
    Han ville bara vara snäll och jag tyckte att han saboterade min födelsedag.
    Nu när jag fyller 30 och någon ska planera åt mig, enligt tradition, så bryr sig ingen. Jag vette fasen om morsan ens är medveten om att jag fyller 30. :-/

Svar på tråden pitebor.... 2!!!