• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Dezzan

Hej Carre, jo tack det är bara fint med mig.
    Lite problem med fogarna bara.
    Hur är det med dig ?

• astri

Blah!
    Jag valde ju helt fel bunke för att göra vattenbad i!!
    Nu har jag stått där och vispat hur länge som helst men det vill ju inte bli varmt!!
    Sen lyckades jag spilla ut halva på plattan också, så jag får nog stå halva natten med stämjärn och hammare och ta loss det från spisen. *Åååååå*

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • Carre

Linda: han vet säkert inte heller att det är hans namndag, det såg jag högst upp här på FL.. men det är bättre att gratta istället för att få höra sen att man "glömde" det hehe.. Vad snäll du är som du lämnar han titta på TV hos dig.. han får titta på den men inte slå på den eller? heheh

Dezzan: Ja, fogarna är ingenting att skoja med när man är gravid... jag hade jättemycket foglössning så ibland satt jag bara och grät för att jag kunde inte ens kliva ur sängen Nä men det går över.. så får man tänka istället.
    Vi har det bra, Barnen har fått min förkylning men det håller på att gå över, de är hesa.. det låter som om de hade drukit hembrännt i flera år hehe

• astri

Jag ska göra en marängsmörkräm. Så man skulle vispa närmare 700 gram socker och 9 ägg över ett vattenbad tills det blir ca 60 grader.
    Det tar evigheter, men jag tror ändå någonstans där längst bak i huvudet att det nog går fortare än att få bort skiten från spisen....
    Jävla bäst att det blir hel*etes gott!!

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • Carre

Har du en sånt kökstermometer? Det blir säkert jättegott.. jag kör det enkla vägen.. ska göra tårtan med mörkchokladmousse och vittchokladmousse..

• Dezzan

Carre:
    Stackars. inte skoj att vara förkyld inte.
    Det blir mest jobbigt efter jag har jobbat, du vet man kryper mer eller mindre efter golvet. Plockar undan och lyfta ner vissa från barnstolarna.
    Men tänker mig för hur jag lyfter å så, vill ju inte sträcka mig.

Jag kommer att jobba till examen, sen tror jag att jag slänger in handduken, har ju bara till september på mig att ta hand om mig, lika bra att göra det, för sen har man inte tid

• Dezzan

astri: det lät väldigt gott. *dreggel*

• Carre

Använder du en sånt foglossningsbälte?? det köpte jag när jag var gravid med Sebastian, var inte så duktig på att använda det, men det hjälpte faktiskt.. sen gick jag på vattengympa.. men för mig funkade det inte så jättebra

Svar på tråden pitebor.... 2!!!