• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Tinzu

måste säga att det är jäklit jobbigt att
    cykla längs saxofon gatan o alla dessa ställen :|
    rak väg hela tiden! :-O mina ben dör *kravlar runt på golvet*

• colubrid

Astri: nog vore muffins uppskattat alltid Skrattande sätt igång och baka, smisk pannkaka!
    Nä allvarligt, vad än man tar med sig för fika på jobbet så blir gubbarna tacksamma, det förekommer ju inte med sånt överflöd där precis

• astri

Tinzu:
    Jag tycker det är tufft att cykla öht. Skulle cykla två kvarter och var beredd att amputera mig efter det. :-/
    Jag verkar ha tappat bort den lilla kondis jag hade en gång i tiden

Colubrid:
    Låter bra!
    Lite trist om man skulle baka och så sitter det en massa gourmeter i sågverkshytten och vägrar äta fikat för att det är för o-snobbigt
    Fast det gör ju mer fika åt Erik som förmodligen skulle äta det mesta om det hade lite socker eller choklad på sig som maskerade det under! *fniss fniss*

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • Fam Eklund

Hej!

Ni verka ha det bra utan mig och ni har inte saknat mig heller så jag funderar på att sluta i denna tråd för jag kommer nog inte ha tid att följa med er på era träffar längre och så har jag nåstan aldrig tid att sitta framför datorn längre och jag börjar tycka att det inte är något kul att sitta framför den heller.

Så ni får ha det så bra utan mig

• missteddy

vi får se till att ha träffarna på helgerna så du kan följa med ! eller när du är ledig

• Carre

Linda; Har du gratulerat din X? det är hans namndag idag.. eller är det därför du ska baka muffins åt han?

• astri

Carre:
    Är det det?
    *Hmmm* Måste göra det då när han kommer tillbaka efter ärendet som jag skickade honom på.
    KAnske jag ska låta honom se lite på teve oxå istället för att laga mat till mig *fniss* Han har nämnligen ingen tv hemma hos sigså det skulle nog vara uppskattat

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • Fam Eklund

PÅ helgerna har jag inte heller tid för oftas så är vi inte hemma då och jag kommer nog inte vara ledig någon gång så jag känner att jag inte vill vara me i den tråden något mer.

Ni får ha det så bra utan mig i fortsättnigen

Svar på tråden pitebor.... 2!!!