• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Fam Eklund

Hej!
    Vad har ni gjort idag då?

Vi har varit och hälsat på i Sabines skola och det verkar vara en riktig bra skola,alltså kullenskolan.

Sabine vill börja skolan nu men vi har sagt till henne att hon kommer att börja efter sommaren men det tycker hon är långt till.
    Hon vill börja skolan nu!!! Men samtidigt så vill hon börja tillsammans med hennes kompisar och vi har sagt till henne att dom kommer oxå börjar skolan när sommaren är slut och då sa hon att hon och hennes kompisar kunde börja nu!!! Men det går inte sa vi då,det är bra att hon vill börja skolan för det kunde ju vara tvärtom.

Vad ska ni göra ihelgen då?

• Fam Eklund

Hej!
    Vad har ni gjort idag då?

Vi har varit och hälsat på i Sabines skola och det verkar vara en riktig bra skola,alltså kullenskolan.

Sabine vill börja skolan nu men vi har sagt till henne att hon kommer att börja efter sommaren men det tycker hon är långt till.
    Hon vill börja skolan nu!!! Men samtidigt så vill hon börja tillsammans med hennes kompisar och vi har sagt till henne att dom kommer oxå börjar skolan när sommaren är slut och då sa hon att hon och hennes kompisar kunde börja nu!!! Men det går inte sa vi då,det är bra att hon vill börja skolan för det kunde ju vara tvärtom.

Vad ska ni göra ihelgen då?

• Fam Eklund

Oj, då det blev visst lite fel där men hoppas att ni kan förlåta mig för att jag råka tryka så att det blev två inlägg, det var inte meningen. FÖRLÅT!!!!

• astri

Njae, jag vet inte om jag förlåter dig för dubbla inlägg Mona!!!

*fniss*

• missteddy

idag har jag itne gjort så mycket fick för mej att slänga alla buk förpakningar som man spar för det är bra att ha. medan jag redan höll på så städade jag resten av köket men blev less efter 2 timmar så jag ska forsätta i morgon så vi for till barnenshus i stället och köpte en babygym till pontus men oj vad dyra de var det billigaste kostade 499 vilket vi också köpte det var tur att mamma betalade

• Slarva

Hallåj!
    Jag höll på att bli ihjälskrämd tidigare ikväll, kom en stor katt och hoppade upp på fönsterbrädan! Den sitter fortfarande där och tror att den bor hos. Nova är vääääldigt intresserad! :)

Annars så har jag inte gjort så mkt idag, varit hos BM, och stekt en massa köttfärs!

TIll helgen blir det nog att ta det lugnt i solen för oss... titta lite fotboll antar jag! Vad ska du göra själv Mona?

• Callisto79

Åhh.. Vad segt det är att vänta på att få veta om vi ska köpa huset i Lillpite eller inte.. Gubben har hela tiden nåt nytt han ska räkna på Vill ju bara att allt ska bli klart! *frustrerad*

• Tinzu

hoho!
    nån annan som har ont i låren! xD
    har cyklat nu fram o tillbaka till framnäs
    2 gånger, sammanlagt 4 gånger då ja cyklar
    självklart tillbaka oxå :-O

• astri
    Callisto79:
    När beräknas ni vara med hus om allt går som det ska?
Svar på tråden pitebor.... 2!!!