• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

aaaahhh kul.. jag brukar alltid vara sen ut på allt, så det vore inte konstigt om jag missar första veckan..

Nåja, nu ska jag väcka Dani och sen ska vi hämta doodles (AKA Sebastian) från dagis!

Ha det bra!!

• colubrid

Linda: Nope det var inte Erik..jobbade på ett annat skift fram tills jag gick hem på mammaledighet så du behöver inte ladda fossingarna hahaha tror jag ska säga åt Erik nu att han kan vara glad att jag räddat hans Usama muhahahaha då lär han bli konfunderad

• Slarva

Dom hade inte kvar en enda utemöbel på Reprisen så vitt jag kunde se. Typiskt att man alltid ska vara försent ute...!

Ska ta mig i kragen och baka muffins innan jag lagar mat, för här kan man ju inte sitta och stirra en hel dag till.

• astri

Slarva:
    Reprisen brukar väl inte ha fina grejer?
    Varför inte köpa såna där budget i plast på Jysk?

• missteddy

jessilundgren: jag skulle gärna jobbar som ass har gjort det tidigare men min bukare sa upp mej när jag var gravid och var tungen att börja halvtid om jag inte hade pontus som bara är 2 månader så skulle jag på engång hoppa in och jobba med rätt arbetsgivare välsäga jag tänker aldrig mer jobba för de företaget igen. de lovar och lovar men inget händer

• astri

missteddy:
    Vilka? Eller gb:a om du inte vill skriva det "högt" *fniss*

• Slarva

astri: Nä, dom brukar säkert inte vara fina på reprisen men lämplig prisklass om de skulle bli stulna! :)
    Tänkte mest bara ha en stol att sitta på och ett litet bord, tror inte att det kommer att användas så flitigt nämligen...

• missteddy

jodå det kan jag skiva det var mylife

Svar på tråden pitebor.... 2!!!