• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • concordia

Haha! Ja just det * super * det brukar man ju kanske göra Flört

• Kenzie

Haha ja ibland är jag bra rolig *ler*

Jo det blir nog 80 för oss med. Köpte du byxorna också?

• M G

Tindrande:
    Sebbe fick lite ersättning efter varje amning precis när han var nyfödd av personalen på BB o det var inga problem. Sen när amningen strulade så mkt som den gjorde så gick jag tvärt över från att ha gett bara modersmjölk till ersättning o det är absolut inga problem.
    Är du rädd att Isabelle ska sluta ta bröstet så kan du ge ur en lite "kopp" som ser ut som en mini sås-snipa. Det är lite vanskligt, speciellt om man har en baby med mkt fart i.
    Annars finns det dom här små medicin-muggarna (dom där genomskinliga små kopparna med ml-mått på som man får på BB med värktabletterna i) som man kan ge ur också, lite mindre risk att det hamnar utanför så mkt då.

• Mamma Fia

Här händer det massor ser jag. Missde visst en del på fikat när jag låg hemma och mådde dåligt. Jag kan inte drika för jag har ju bebis i magen =D. Men jag pratade med Andre för etttag sen och då sa vi att det skulle varit skoj att gå ut tillsammans. Fanns visst fler som tänkte samma tanke =). Hoppas på en ny fika nästa vecka och att jag mår bättre då =).

• Minimalla

Mamma Fia, hoppas du snart mår bättre. Givetvis får du gärna följa med ut och dricka cola eller annat smarrigt.

• luull

sugen man blir på å följa med, få se m fogarna håller ajajaj

• 1malle

Hej alla...
    Här e det pest o pina...
    Både jag o Ola är magsjuka...
    Vet inte om jag ätit nått galet men Ola verkar ha kramper i magen, han spänner sig o skriker o fiser som attans ( är inte hård i magen ialla fall) Övriga här hemma har rymt fältet o e ute o fiskar..
    Hoppas de INTE får fisk.... klarar nog inte lukten nu... himla känslig... uscha!!!!
    Ligger i sängen o kollar tv o bara myser o snackar med Ola... eller snackar o snackar... tröstar kan man ju mer kalla det.
    Kraken, han verkligen lider..
    Ska till bvc i morgon men det återstår ju att se om det blir spruta eller inte.....

• M G

1malle:
    Usch då, det låter inte skoj. Hoppas ni kryar på er snart.

• Matilda86

1malle: Jag har oxå kännt av en släng, igår hade jag sånna kramper i magen idag är det bättre men Ester har oxå vart lite knipig.

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7