• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • IsakochMolly

Fiket på Repslagaregatan har semesterstängt,  hela juli om jag inte såg fel när vi åkte förbi i lördags.

• 1malle

Hur många blir vi (hur många barnvagnar)?
    Tänkte mer på om vi fick plats under taket på Färgaregården????

Serveringen uppe i elipsen( spiralen) har ju inte borden så att vi får plats så många tillsammans, dessutom så är det väl knölfullt om det skulle bli regn, då trängs väl alla där....

Ska ju helt även finnas tillgång till barnstolar o skötrum....
    Hmmm... VAR finns sånna ställen... *älskar färgaregården*

• Kenzie

Jag kommer imorrn iaf.
    Men har inget förslag på vart vi skulle kunna ses. Vi får kanske vara optimistiska och tro på fint väder

• 1malle

Då säger vi det...
    Sol, lagom varmt o med toppensällskap vid Färgaregården...

• M G

Hörrni allihop!
    Har ni tänkt handla på MIO inom någonlunda snar framtid? Vi har 5 st 1000:- presentkorts checkar om nån är intresserad av att köpa lite billigare?
    Alla 5 = 5000:- för 3800:-
    Eller 1000:- för 800:- st
    Eller känner ni nån som ska handla på MIO? Vi vill hemskt gärna sälja presentkorten då vi inte har nån nytta av dom! Obs! Gäller enbart på MIO i Klocket.

Och så ang fikat:
    Men om det blir regn, ska vi strunta i fikat den här gången då el? *hoppas på sol*

• 1malle

Jag säger som så här..
    Regnar det i morron så stannar vi hemma...
    ...men om ni andra i så fall är fika sugna så kan ni alltid titta förbi här....Men åter igen...sol sol sol, vill vi ha!!!

• Matilda86

Nej nått ställe måste dte ju finnas typ...hummm...MUFFINS O CHOKLAD  eller HUGO???
    Jag MÅSTE fika=)

1malle: Ja hoppas att Ola har rätt=)

• Kenzie

Muffins o choklad är ju så litet, svårt med barnvagnar där. Hugo vet jag inte vad det är...
    Men nånstans måste det ju finnas?

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7