• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • concordia
    lycra Jag har bott både för hsb, malmstaden, hnab och borgs och ja ser ingen skillnad med dem de har vart bra att göra med allihopa! Lycka till Glad
  • M G

Jag har nu äntligen pratat med bvc-sköterskan. Hon sa att det inte var någon fara o att det inte kunde smitta. Ev var han lite förkyld o att det var slem i halsen som kom upp.
    Så vi kommer!

• Mamma Fia

Hoppas att ni får en trevlig fika. Jag stanar hemma för jag mr såååå illa idag. Gör det ganska ofta och det är så jobbigt. Denna vecka jobbar Johan borta så jag är ju helt ensam med Emilia oxå. Jobbigt men det går. Underbart väder är det ju oxå så ni kommer säkert få det jätte mysigt. Hoppas att jag mår bättre nästa gång =)

• badprinsessan

jag har bott hos Malmstaden... har tyvärr itne så positiva saker att säga om dem..
    de är sega o ser ej till kundens bästa...

• 1malle

Lycra...
    Vi har bott hos Ståhls o nu bor vi hos Hyresbostäder...
    Har varken bu eller bä att säga om övriga hyresvärdar..
    Men föredrar Hyresbostäder, även om de inte är vad de en gång varit när det gäller service...

På Ståhls jobbade en kärring som alltid var så sur, men hon var nära döden då o det är länge sen så hon är nog knappast kvar

• 1malle

Tack alla GULLIGA mammor med bebisar ... och stora tjejerna Tilda o Ella för en super mysig stund på fikat idag...
    Litet guldkorn i tillvaron, det är vad våra fika träffar är....

• M G

Jag vill också säga tack till allihopa!
    Det var jätte trevligt!

Nu har vi varit o handlat NAN2 o Sebbe har redan fått en måltid med 30 ml NAN2 o 60 ml NAN1, hoppas det hjälper sen

Det avr jätte skönt att få ventilera med er

• Kenzie

Ja tack för fikat. Skönt att vi slapp terroristfåglarna idag

Vi diskuterade ju en ev. utekväll och pratade om den 10:e augusti eller någon annan dag den veckan. Funkar det för er? Roooligt att gå ut och parta lite

• Minimalla

Tack allihop, det var mysigt som vanligt. Guldkorn är det verkligen

Har kollat med J nu och den 10 funkar fint för mig, jag lääängtar efter att sitta i solen med ett kallt glas vitt vin... sådär så det blir imma och lite fuktigt på glaset...

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7