• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • 1malle

Jag går uppe på Linden... på KLIPPOTEKET, har ingen spec frissa där utan går oftast på drop-in...

Det är ju lite dyrare att gå till de som ligger inne i city men mitt svinto hår behöver det o dessutom går jag inte så värst ofta till frissan (pga bebishår som ine växer eller slits så mycket)

• Kenzie

Grattis Nanny Ogg!!! Hoppas allt gått bra. Fint namn på tjejan

lycra: Jag går till Mates, eller jag har bara varit där en gång. Men jag lär defenitivt bli stammis. Jättetrevlig och kunnig personal. Men smakar det så kostar det Har även hört att Roots ska vara bra.

• lycra

tack för era svar! vad kostar det på de ställena som ni nämner 1malle & Kenzie? Alltså endast klippning

• Kenzie

Kaya: Jag vet inte riktigt vilken planlösning det är på den gatan, men här är det inga fönster på hörnhusen. Men det är inte mörkt vid matplatsen iaf
    Kul om du flyttar hit!

• Minimalla

Grattis Nanny Ogg! Jättefint namn hon fått lilla tjejen. Hoppas ni mår bra, ser fram emot att få träffa er när ni har ork och lust .

Jag klipper mig på M & co, det kostar ca 300 kr. De är jättebra och gulliga de som jobbar där.

• Kenzie

lycra: Hmm..jag betalade 1100 för klipp, sling och färg. Men kanske 400 för endast klippning.

• 1malle

På klippoteket betalar jag 360;- för en vanlig klippning...
    DYRT, mmmm jag vet, men värt varenda öre...

Idag har min stora son (Jonte) kommit hem, det första han gör när han kommer hem är att gå till Ola lyfta upp honom o pussa på honom o säga att han saknat honom... Varit borta i 2 dagar.
    Och Olager honom ett MEGA smajl tillbaka... De e såååå söta mina grabbar...
    Har lagt in lite foton på barnen i gallerit... både på brorsan o på syrrorna...

• unsan

Grattis Nanny Ogg!

1Malle - Ja, grabben är lik farsan... Men...? Vet du vem han är, eller var det bara att han inte är speciellt lik mig??Räcka ut tungan
    Rart av Jonte!

AJ LÖÖÖÖÖÖV LITTLE ALVIN!!
  • 1malle

Nope, vet inte vem han e... men sett bild ju... i ditt galleri o i NT...
    Jag menar ju då lik till utseendet... men så är det väl, vi mammor som har söner får ju allt som oftast finna oss i att våra gryn blir lika pappa o inte mamma...
    Japp, Jonte e mammas kille, tonåring till trots så är han mammas lillplutt Och han e så himla go med sin lillebror...

• Matilda86

Nanny Ogg: Garattis till lilltjejan..gick allt bra?? Jätte fint namn.

lyckra:Jag klipper mej på mates...toppen bra där=)

hoppas vi ses på onsdag allihop??

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7