• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • unsan

jag har fyra frisörer i mitt kompisgäng... rekomenderar dem gärna! Nicke o Vicky på barberar´n... kanon!! Rosina på Paul & Grace...också jättebra! O Sussi på...eh, huvudsaken, tror jag det heter...i skärblacka... KANON!

AJ LÖÖÖÖÖÖV LITTLE ALVIN!!
  • badprinsessan

Jag går till SWEA vid nya torget, Lena heter on som klipper mig - supertrevlig.
    Kostar ca 300.
    Hon jobbade på Klippoteket förr, men har starta eget med några andra därifrån...

• M G

Nanny ogg: GRATTIS!!!! Tycker också det ska bli skoj att få se bilder på underverket sen!

Ang frisör så måste jag säga att jag inte har kommit iväg o klippt mig än sen vi flyttade till Norrköping... t.o.m inte sen vi flyttade till Vikbolandet ens o det var över 1 år sen...

• Matilda86

Hej alla fika människor...vart blir det vid dåligt väder (vilket jag inte hoppas på)???

• concordia

Hallå nu är vi hemma igen från kryssningen!

Nanny ogg GRATTIS till tösen!! Skrattande

• 1malle

Matilda....
    Dåligt väder???? Nae Ola har beställt sol o ca 22grader ju

Reservplan... Kan ju va bra...men peters e ju stängt va?
    Har någon nån idé/ förslag???????

• 1malle

Bara måste berätta att Olas farfar var här i dag o lämnade 4KG blåbär som Ola ska ha om magen trilskas...

Snäll farfar va?
    Så nu står faktiskt Olas stora storasyster o gör en blåbärs paj som vi ska mumsa på till "allsång på skansen" i kväll, LORDI ska ju va mä...
    Och när pajen e klar så ska vi ta en sväng upp till Vrinnevi, Anders o de stora barnen ska springa ½ milen o Ola o jag väntar vid golfen, sen ska vi spela... förloraren ska fixa frukost åt oss alla i morron...

Ha det bra .... det ska vi!

• concordia
    Minimalla

Vi har haft det jätte bra.. men nu är ja vääääldigt trött kunde inte sova så mycket på båten. Glad 

Lindahls fiket på repslagaregatan var ju bra tyckte ja, det kan ju va en ide istället för peters.
  • M G

Jag ahr inge reservplan... jag känner itne till så många ställen här där man kan ha barnvagn o så med. Men oavsett var det blir så kommer jag garanterat imorrn! Äntligen!
    Och bli inte bekymrade om jag hostar o så, jag lovar att det inte smittar längre. Och det är knappt att jag hostar.

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7