• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • Lady Namárië
    chicopico skrev 2006-06-01 13:22:24 följande:
    ni pratar o legacy va e de??
    Ursprungssidan finns här: www.legacychallenge.com. Det är faktiskt en himla utmaning att fixa 10 generationer helt utan fusk och samtidigt skrapa ihop poäng genom att få in "rätt" personer i familjen osv. (På ursprungssidan finns excelark med poängberäkning att ladda hem, så slipper man hålla ordning på det själv!)
  • Pink Rose

ÅsaKj
    Vad tråkigt Aldrig kul när det blir sådär Håller tummarna för att det löser sig när du installerar om.

• chicopico

tacksåmycket för svaren..... har nu försökt läsa igenom de mesta... men poängen verkar väldigt röriga... har inte kollat på den listan man kan ladda hem ännu.. ska ta o göra det... åhhh jag hoppas jag kan börja redan ikväll

• Lady Namárië
    chicopico skrev 2006-06-01 13:54:08 följande:
    tacksåmycket för svaren..... har nu försökt läsa igenom de mesta... men poängen verkar väldigt röriga... har inte kollat på den listan man kan ladda hem ännu.. ska ta o göra det... åhhh jag hoppas jag kan börja redan ikväll
    Gör det! Och blogga gärna här på FL, så vi får läsa!

Vi har pratat rätt mycket om legacy, både i den här tråden och i den förra. Så om du har tidd att skumma lite kan du hitta en massa fina tips innan du börjar.
  • Pink Rose

Var hittar man bilder ifrån spelet? Tror att jag ska lägga upp min Legacy blogg ikväll

• Lady Namárië

Åh, vad kul, ÅR!

Jag har för mig att det är

Mina dokument --> EA Games --> Neighbourhoods --> [numret på det kvarter du vill åt, Pleasantville är 001] --> storytelling.

Rätta mig om jag har fel, Aud!

• chicopico

har försökt o skumma lite men så vaknade tösen här så nu får man underhålla henne lite.... åhhh vill bara att de ska bli kväll!!!

• Lady Namárië

Haha, och jag sitter och svär över att en kompis ringde precis när Cascas sov middag, så att jag inte hann spela något.

Svar på tråden Sims 2 - tråd 4