Inlägg från: mira |Visa alla inlägg
  • mira

Bebis i Blekinge 3

när slutade du med p-piller? för en del tror jag det tar lång tid innan kroppen blir som vanligt igen när man slutar med dem.

är du inte gammal nog att ringa och prata med mvc? eftersom det gäller att du vill bli med barn och inte tvärtom så känns det mer logiskt än ungdomsmottagningen.

• mira

i ronneby ligger mvc där gamla läkarstationen låg innan - långt ner på kungsgatan (egentligen rosengatan 15) - nästan vid ån.

hitta.se/ViewDetailsPlace.aspx&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=&UCSB%3aTextBoxWhere=rosengatan+15%2c+ronneby&StreetNumberId=101761064

• mira

fast antagligen kommer de väl säga att det kan dröja ett tag innan kroppen är på gång igen efter p-pillerstopp. tyvärr är man ju så otålig. har man väl bestämt sig vill man ju bli gravid på en gång.

• mira

vi badade innan idag - i härtorpssjön - det var så skönt - helt ljummet. och av någon anledning massor av småttisar som badade - kanske folk fortfarande är rädda för kolerabakterien i havsvattnet.

• mira

jag tvättar alltid nya kläder - även till mig själv. är bara ytterjackor och liknande som jag inte gör det med. kläder innehåller så mycket kemikalier och skit. bebiskläderna tvättade jag med parfymfritt tvätt och sköljmedel också.

• mira

jag var säker på att vattnet skulle gå och att jag skulle förstöra sängen eller bilen... fast mitt vatten gick inte förrän i krystningsskedet på bb, eller om det var strax därinnan under förvärkarna. iaf så behöver inte vattnet gå för att man ska vara igång.

• mira

jag tror nog att det är Anniones baby som är så kompis med Jordgubbens att den väntar in den. så ni ska kunna ligga på bb samtidigt.

godmorgon förresten.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3