Bebis i Blekinge 3
äh vi fick en jättesöt tjej och så granna är vi inte själva precis. aftonbladet är ju inte särskilt seriösa annars heller.
äh vi fick en jättesöt tjej och så granna är vi inte själva precis. aftonbladet är ju inte särskilt seriösa annars heller.
jag vill också fika nån dag!
var ute och gick en sväng - först lekplatsen och sen om maxi - lillan gick nästan hela vägen själv... nu somnar hon nog fort. är ju långt för en tvååring men hon har så mkt spring i benen.
jag vet hur jobbiga 21 månaders kan vara.. har en helvild 2-åring som aldrig är stilla. fast underbar kan hon vara med.
ja de kollar inskrivningsvikt... och vad man väger när man har fött (eller minns jag fel?).
tråkigt tristanya. hoppas den kommer igång snart ändå.
Men Annione - det är klart. Augusti ser ju ut att bli en fin månad! Varje dag går man in här och förväntar sig att du inte ska vara här - så vi får spekulera lite. Inget är som väntans tider.
Annione ja, om hon inte är hemma så, fast om hon är det får hon nog skriva ändå. glöm det jag sa vid glassen om att luras att du åkt in redan. vi skulle ju dö av nyfikenhet och så luras du bara.
vilket pissväder det blev. iofs behöver man inte oroa sig för att bada med koleran som visst fanns både i sjöar och hav nu då.
oj.. lillan är värsta spindeljägaren här. trodde hon bara lekte med flugsmällan. men sen kom hon och visade att hon halvt om halvt mosat en stor spindel som jag fick ta hand om.