• Anonym

Trekant

Har någon av er här haft 3´kant ? hur fick ni tag i den andra killen / tjejen , var det som ni hade förväntat er ?

Vi är lite sugna på att göra detta , och vi har pratat igenom det flera ggr , så vi båda vet var vi står om det skulle hända .

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym (nyfiken)

Jag skulle kunna ställa upp *L*
    Men jag är gravid och min sambo skulle inte gilla det. Men jag är nyfiken =)

Ni kanske kan "ragga" på krogen? det ska vara ngn man inte känner säger de som haft trekant. Så slipper det bli olustigt efteråt.

Lycka till!

• Ramunda

Jag är oxå väldigt nyfiken på det, men vill ha det med två som jag inte känner... Just för att inte hamna i ett svartsjuke drama...

• Anonym

Jag har haft trekand. Tyvärr med min man och en annan tjej som råkar vara min närmaste vänn. Lite drygt.
    Skulle gärna vilja ha de igen men med någon jag inte känner. Gärna med två tjejer (är tjej)

• Anonym (nyfis)

jag är också nyfiken,har aldrig haft den men då skulle jag nog vilja ha det med en extra kille=)
    Är tjej själv.

• Anonym

Vi har haft det några ggr och det var bland det häftigaste vi varit med om. Samma kille varje gång och det lär bli fler ggr ! Vi träffades via nätet, nån "snäll" 6-sida och det blev bara SÅ bra! Rekommenderar verkligen att våga prova (efter att ha pratat igenom det ordentligt) för vem vill dö nyfiken?!?

• Blåkråka
    Kommer nog tyvärr gå in i graven dönyfiken

Men om jag fick och framför allt VÅGA så skulle det absolut bli två killar/gubbar att njuta av men men... sen skulle jag kanske bli kär i nr 2 oxå och kräva relation på 3 osv... Nej nej, är inte av sex virke på det viset, :-P kan ju inte enns ha sex utan att sluta som fru
  • Anonym (ojoj)

usch..förstår inte vad det är med dagens samhälle. precis ALLT är tillåtet!! suck! Gör vad du vill, allt är normalt.

• Anonym

fast det var ju inte frågan

men nej jag har inte testat trekant och jag är inte heller nyfiken. jag har en man som jag älskar och jag skulle inte komma på tanken att dela säng med andra personer!

• Anonym (GiftMan)

Är också nyfiken på trekant. Men jag vet att min fru inte skulle vilja det.

Så jag kommer att få vara nyfiken. Och jag är nöjd med det.

Håller med om att det borde vara någon man inte känner. Svartsjuka förstör mycket.

• Anonym

Jag och min sambo (kille) har haft trekant vid flertalet tillfällen med en gemensam vän (kille). Det är grymt häftigt! Att som tjej få total njutning och uppmärksamhet av två samtidigt är helt underbart! Kanske inte passar alla men för oss är det en riktigt kick i sexlivet!

Svar på tråden Trekant