• Anonym

Trekant

Har någon av er här haft 3´kant ? hur fick ni tag i den andra killen / tjejen , var det som ni hade förväntat er ?

Vi är lite sugna på att göra detta , och vi har pratat igenom det flera ggr , så vi båda vet var vi står om det skulle hända .

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym (GiftMan)

Är man inte svartsjuk av sig fungerar det säkert.

Men som jag tror att det flesta killarna tycker (bara tror). Så är det ok med en extra tjej. Men en extra kille? Jag tror att jag inte skulle gilla det. Även om jag vill göra allt för henne.

Och låter hon mig "få" en extra tjej, måste jag låta henne få en extra kille för rättvisans skull.

Men visst finns fantasin där och det vore spännande...

• Anonym

du som skrev med ID: 9800219 : en snäll 6 sida ? vad var det för sida om man får fråga ? och va roligt att det funkar för er . Vi vill gärna ha en extra kille för att ge tjejen total njutning som våra fantasier har varit och rört i

• Anonym (ops)

Här är en till. Jag vet att min man drömmer om att få göra det med mig och en tjej till. Och jag skulle också kunna tänka mig det eftersom jag själv är lite nyfiken på ett få ha sex med en tjej. Men.. det ska inte vara med nån som man känner. Och då kommer man till den biten, Var? När? Hur? Hur har ni gjort som testat detta. Hur går ni tillväga alltså? Bjuder ni hem personen, dricker ni er berusade?? HUR GÖR NI????

• shitvadjaghatar

Men, det är väl inte mer speciellt än att ha vanlig sex?
    Man måste ju inte göra på nåt speciellt sätt och supa sig full osv.

Jag tror att fler människor än man tror är dels bisexuella och fler än man tror har haft trekant.

Gå ut med din partner på krogen och ragga så tar det säkert inte många timmar innan ni fått napp.
    Vi blir erbjudna att ha trekant nästan varenda gång vi är på krogen.
    Men vi promenerar hellre hem själva.

• Anonym (tanten)

Jag är inte på något vis pryd eller så o har haft en del förbindelser av olika slag i livet.
    Men jag kan inte ens i min vildaste fantasi tänka mig att ha trekant med min nuvarnade man.

När jag träffade honom o det ganska direkt blev allvar så lyftes sexet upp till en nivå som jag inte tidigare varit med om.
    Vi älskar, har sex o knu..ar, hårt, mjukt, lagom, snabbt o långsamt o framför allt precis så som vi vill.

Vi älskar med våra sinnen, sex är så mycket mer än bara jobba sig till en orgasm. Tror många ser sex som en resa mot njutningen=orgasmen...
    För oss är det njutning hela tiden o orgasmen är bara en del i det hela.
    Jag ser till att min man njuter o litar sen helt o fullt på att han tar hand om min njutning.. vilket han verkligen gör.

Har absolut inget emot de som vill vidga sina vyer o leka med sin sexuallitet, bara man e på de klara med att det kan bli mindre roliga följder... Har som sagt inget emot fri syn på sex...
    Allt e relativt och jag har bara gett min syn på sex o jag hoppas den är minst lika oki för er som har trekant eller som önskar ha...som att jag anser ert sex vara oki ...

• Anonym (har haft)

jag har haft trekant vid ett par tillfällen, med samma killar. Den ena var en sk KK till mig och den andra en han kände. Bägge är bs. Väldigt trevligt :)
    Själv är jag tjej.

• Anonym (suugen)

ja, det skulle vara kul att få njuta med två män samtidigt... Har blivit lite extra snuskig i fantasin nu sedan jg blev gravid

• Anonym (GiftMan)

Anonym (suugen):

Go for it!

• Anonym (suugen)

Mmm... skulle gärna göra det men nog bara i fantasin! Tror inte min man skulle uppskatta att jag gjorde något sådant, han skulle nog bli impotent av blotta tanken

• Anonym (vi vet)

vill bara tipsa om bodycontact som är en bra sida för sexkontakter bl a för att söka trekant.....

Svar på tråden Trekant