Jag är inte på något vis pryd eller så o har haft en del förbindelser av olika slag i livet.
Men jag kan inte ens i min vildaste fantasi tänka mig att ha trekant med min nuvarnade man.
När jag träffade honom o det ganska direkt blev allvar så lyftes sexet upp till en nivå som jag inte tidigare varit med om.
Vi älskar, har sex o knu..ar, hårt, mjukt, lagom, snabbt o långsamt o framför allt precis så som vi vill.
Vi älskar med våra sinnen, sex är så mycket mer än bara jobba sig till en orgasm. Tror många ser sex som en resa mot njutningen=orgasmen...
För oss är det njutning hela tiden o orgasmen är bara en del i det hela.
Jag ser till att min man njuter o litar sen helt o fullt på att han tar hand om min njutning.. vilket han verkligen gör.
Har absolut inget emot de som vill vidga sina vyer o leka med sin sexuallitet, bara man e på de klara med att det kan bli mindre roliga följder... Har som sagt inget emot fri syn på sex...
Allt e relativt och jag har bara gett min syn på sex o jag hoppas den är minst lika oki för er som har trekant eller som önskar ha...som att jag anser ert sex vara oki ...