• Anonym

Trekant

Har någon av er här haft 3´kant ? hur fick ni tag i den andra killen / tjejen , var det som ni hade förväntat er ?

Vi är lite sugna på att göra detta , och vi har pratat igenom det flera ggr , så vi båda vet var vi står om det skulle hända .

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym

Anonym(hedi) : Måste fråga , har ni träffats länge och hur vet man att det inte är en kille som blir manisk ?

• Anonym (a_och_c)

"... hur vet man att det inte är en kille som blir manisk?"

Med risk för att vara tjatiga så är fördelen med att träffa andra PAR att de redan har varandra.

Lycka till!

• Anonym

Där har du nog rätt . Vi gjorde en Profil lite snabbt på BC och skrev vad vi sökte : POFF ! så hade vi 40 mejl krogen kan inte ha sådant utbud men om man nu hittar ett offer där frågan går nu till ni som har varit med om detta : då allt är klart hur gör man då ?

• Anonym (fru)

som jag sa innan så tycker jag att man ska ha telefon kontakt så man vet att personerna är det dom utger sig för att vara med risk att bli blåst annars,eller så har man regelbunden kontakt via msn,kanske presonen har webcam så man kan se dom i fråga..
    lycka till nu..
    btw vi ska träffa en tjej ifrån bc idag och jag är så nervös så har man bara intresset så kan man träffa vettigt folk där med

• Anonym

HUR kan ni vilja dela er man med en annan? Älskar ni ej eran man?

• Anonym (fru)

jag älskar min man mer än något annat på hela jorden men har man en fantasi som man vill leva ut och båda är med på det så ser jag inget hinder i att testa det,alla är ju så olika.

• Willhellmina

www.ix.se är en bra sida för sk vuxenkontakter..... De har sanerat den, innan var det ganska mycket eskortservice på chatten.

Så mitt tips är att gå ut på chatten och titta rundor, kanske hittar ni någon som känns bra nog att ta nästa steg med.

Lycka till

Bloggar och bloggar..... någon som läser???
  • Anonym

Men du (fru)..tänk om han tycker bättre om den andra än dig?
    Är det ok också?

• Anonym (go for it)

Anonym: Man ska inte alltid förutsätta det värsta som kan hända.
    Om någon inte skulle "tycka om sin partner tillräckligt"
    skulle de ju ändå inte stanna kvar,eller hur?
    Sådana här saker stärker också förhållanden.
    Man fantiserar och lever ut dessa tillsammans och det är mycket härligt.

Mitt tips är att leva ut sina fantasier,man lever bara en gång...
    Ha det bra allihopa...

• Anonym (fru)

jag vet att han inte tänker så eftersom vi har varit tillsammans så pass länge och har diskuterat detta fram o tillbaka i flera år..så jag är inte orolig.

Svar på tråden Trekant