• Anonym

Trekant

Har någon av er här haft 3´kant ? hur fick ni tag i den andra killen / tjejen , var det som ni hade förväntat er ?

Vi är lite sugna på att göra detta , och vi har pratat igenom det flera ggr , så vi båda vet var vi står om det skulle hända .

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym (fru)

Hej
    Jag har inte läst hela tråden utan tänkte bara dela med mig av lite erfarenhet från bodycontack
    Vi har träffat en tjej därifrån och vi har gjort så att vi har drukit lite vin ätit lite mat så man känner sig lite avslappnad och sen så har man sagta men säkert kommit in på den sexuella biten jag tror att de kan bli galet om man kör pang på röbetan som någon sa
    Men man ska se till att ha telefon kontakt med personen ifråga först för de finns många som utger sig för att vara tjejer som i själva värket är killar som sitter och surfar runt,ett tips bara om man inte vill bli blåst,de har hänt mig och min man några gånger!
    Hoppas att de går bra för er och att ni hittar de ni vill ha.
    Kramar ifrån mig

• Anonym (ops)

Snacka om att känna sig vilsen i djungeln... får ta en lång funderare på detta.....

• Anonym

Anonym (fru) : hur har ni då startat upp det hela ? nu tänker jag på detta med att ha 2 killar och 1 tjej , Funkar porrfilm ? eller ska man bara prata om sex ? vem tar intiativet ? eller kan någon annan svara på detta

• Anonym

Jag var med två killar när jag var yngre. Den ena kände jag litegrann genom en kompis och den andre var hans kompis. Kompisen hade jag bara sett ute någon gång, men han var ursnygg :) . Hur som helst var jag hemma hos killen jag kände lite, när hans kompis ringde. Jag sa att han kunde komma över (hade inga baktankar..) Vi drack lite och sen bara började vi, det var inget planerat. Det var faktiskt en kul grej, men jag rekommenderar att man inte har känslor för nån av de inblandade. Skulle aldrig funka för mig i varje fall, men jag är glad att jag har gjort det innan jag träffade min man.

• Anonym

Som tjej tycker jag att killarna kan ta initiativ och styra (haha), det kändes iaf bra för mig!

Vi kollade inte på nån p-rulle, vi klädde av oss och "körde", först lite trevande men sen du... ojoj !!

• Anonym

FATTAR bara inte hur ni skulle vilja se eran man med en annan
    kvinna!! HELT otänkbart för min del!!

• Anonym (fru)

ts: vi har pratat väldigt mycket sex smek lite på den enas ben osv vi har även haft sex med en extra kille och där drack vi lite cider och öl o spelade klädpoker de var grymt kul eftersom jag inte behövde ta av mig några kläder*hihi*så killarna satt där nakna.men de är ett sätt att komma igång.

• Anonym

Ser honom inte gärna med en annan kvinna, men gärna med en annan man !!

• Anonym

Det är ju "mindre legalt" att se en annan man med en annan man ,, men 2 tjejer får gärna grejja med varanda * s * 3´kant kanske är lättare att utföra om man träffar ett annat par , där man kan " Låna " in ,, eller vad tror ni ?

• Anonym (hedi)

Jag och min man fick kontakt via en sida på nätet med en man som vi träffade ett par gånger först, sen började vi träffas regelbundet och det var suveränt, för oss båda. Lycka till!

Svar på tråden Trekant