• Anonym

Trekant

Har någon av er här haft 3´kant ? hur fick ni tag i den andra killen / tjejen , var det som ni hade förväntat er ?

Vi är lite sugna på att göra detta , och vi har pratat igenom det flera ggr , så vi båda vet var vi står om det skulle hända .

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym

Anonym -gift man.

Kommer ej ihåg vad sidan hette men får snart svar på det och lägger då genast in det!! Två killar var det bästa jag varit med om i sexväg, helt underbart!

• Anonym

Jamen visst - Body contact var det ju!!! Där kan man nog inte misslyckas tror jag !

• Anonym (ops)

Så om man tex tar kontakt med en bodycontakt. Så bjuder man hem personen. Och sen då? Ska man sitt och prata en stund? Eller går man pang på rödbettan? Asså, jag känner mig helt bortkommen med detta. Skulle tycka det vå så pinsamt och bjuda hem en person för ett syfte. Skulle nog behöva ett par glas vin innan.. Va gör man? "Ja här är sängen, bara ta av dig och lägg dig så börjar vi"....

Asså detta kanske låter som ett skämt, men det är lite så jag känner. Det är det säkert fler som gör hoppas jag.  Så ni som har bjudit hem en främmande person för syftet trekant, ni kan väl berätta hur ni gick tillväga....

• Blåkråka

anonym ops! Hör gärna oxå på hur det går till .. och nyfiken på hur partnern vart intreserad för det .. och om någon gått och blivit kär oxå i 3an..

• Anonym

Anonym (ops)

Haha!! Ja, lite som du beskriver det gick det till i vårt fall faktiskt!
    Min kille hade haft telefonkontakt med killen innan, de hade liksom "rett ut begreppen" om vad vi ville o.s.v. När han väl kom hade vi båda druckit ETT glas vin för avslappningens skull och sen var det bara att köra!
    Typ - Välkommen här är sängen och här är vi!

Det låter ju helt galet men det funkade hur bra som helst och var nästan inte alls pinsamt.

Efteråt låg vi och snacka lite, sa sen hejdå och vi hörs. Jag tror att det gick max två minuter efter att killen lämnat oss innan han messa och ville ha en repris! Världsklass med andra ord!

• Blåkråka

Men att.. var det någon du kände? Menar jag kryper inte ner i säng med vad som helst ju.... Och tror inte andr a Q är så olika mig

• Anonym

varför inte prova 5 med en gång ??

• Anonym

Nej, vi kände inte killen men visste vem han var, vi hade lite "historia" och så....
    Jag går inte heller och lägger mig med vem som helst och våra krav var nog väldigt höga.

Kanske hade vi tur att det blev så lyckat men jag tror också att man har en massa onödiga funderingar innan som liksom släpper när man väl är i säng och är kåt!

Sen är det ju faktiskt bara
    att säga nej om det inte känns 100!!!

• Blåkråka

Anonym, 5? ja om DU känner för det så varför inte?

• Anonym

Håller med blåkråka, 5 eller 15 spelar ingen roll så länge det känns bra!

Vi är nöjda med tre, och det händer bara vid enstaka tillfällen för den sex vi har på egen hand är också fantastisk!

Svar på tråden Trekant